“Sykt gode kanelsnurrer🤩”

Kjøkken: Kafé
Middagsalternativer: Frokost
Middagsalternativer: Frokost
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

En av de beste kanelsnurrene jeg har smakt! 10 av 10! kaffen var også god. Kommer garantert tilbake neste gang jeg er i Tromsø.

Takk, VeeJayNorway

Anmeldt 19. mars 2021 via mobile enheter

Veldig bra kanelbolle. Bestilte Kaffe mocca med dobbelt shot. Hadde litt for lite smak. Veldig koselig plass.

Dato for besøk: mars 2021
Takk, PhilipMolgaard
Anmeldt 12. februar 2021

Den beste mat og kaffe opplevelsen i Tromsø. Kjempe godt. God stemning, hyggelig betjening. 10/10! Et must i Tromsø.

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, 360kristines
Anmeldt 21. oktober 2020

...og nydelig brød. God kaffe og kanelbolle etterpå. Super lunsjmat i et hyggelig og sentralt lokale.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Dronningen2015
Anmeldt 5. mars 2020 via mobile enheter

Koselig lokalet, hyggelige ansatte, god mat også! Bestilte dagens suppe, fikk ei aldeles nydelig og mettende linsesuppe til bare 95 kr Det eneste jeg har å pirke på er at menyen kunne vært noe bredere.

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, sibellaaland

Reisende som så på Riso mat & kaffebar, så også på

Har du vært i Riso mat & kaffebar? Del dine erfaringer!