“Fortsatt hyggelig på G”
Anmeldelse av G

G
Vurdert som nr. 55 av 131 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi er alltid innom G når vi besøker Tromsø og det ble to turer denne gang. Kristin gir oss en hyggelig opplevelse, som vanlig!

1  Takk, 999grandis

Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Er du i Tromsø må du besøke puben G. Det er en veldig flott opplevelse. G er en liten pub med sjel. Fine folk både bak og foran disken! Anbefales!

Takk, m_yfridv
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Vi hadde en koselig kveld i baren på G. Der vi feiret vpr 9 års bryllupsdag. Hyggelige bartender Mickael servete oss både god drikke og selskaptopp atmosfære!!!

Takk, Hanne-Solveig N
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Var innom for ett par drinker.
En meget hyggelig bartender tok i mot oss.
Meget god atmosfære.
Gode drikke og hyggelig stund

Takk, Kenneth N
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Her kan du sitte og ta en ettermiddagspils med venner, få en god prat eller bare chille i fred og ro uten støyende bakgrunnsmusikk. Anbefales på det varmeste :)

2  Takk, 991henrikr

Reisende som så på G, så også på

Har du vært i G? Del dine erfaringer!