“Beste tapas ”

Kjøkken: Spansk, Norsk, Vinbar
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 21 juli 2017 via mobile enheter

Utrolig god mat.. ingenting på minus sida. Spiste lammecarre, skalldyrinferno, svinekjøtt med hoison, reinsdyr, ostetallerken og poteter. Alt kjøttet va mørt og godt. Hyggeli servitør me god kunnskap.

Takk, Mette H
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 3 juli 2017 via mobile enheter

Tromsøs beste restaurant. Drar dit hver gang jeg er i Tromsø. Fantastisk service, god drikke, og maten er helt super. Skalldyrsinferno, grillet klippfisk og pulled pork anbefales

Takk, Siljebr
Anmeldt 1 mars 2017 via mobile enheter

Superb, dette kan vi anbefale! Pass på å bestille skalldyrinferno, kveldens høydare!
Be om å få rettene litt etter litt, ellers kommer alt på en gang. Varm mat er tross alt bestBon appetitt

Takk, Mette Wathne J
Anmeldt 13 februar 2017 via mobile enheter

Vi hadde en kjempefin kveld med ypperlig mat på [t].
Vi valgte 8-10 sorter, bl a lammecarré, and, teriyaki kylling, kongekrabbe, kamskjell, ostetallerken med mer. Alt smakte fortreffelig! God service også!

Takk, Carine K
Anmeldt 25 januar 2017 via mobile enheter

Kjempegod mat med lokale råvarer. Koselige lokaler og hyggelig betjening! Prisen er heller ikke så ille! Kommer garantert til å besøke denne restauranten igjen.

Takk, Helene S

Reisende som så på T-Tapas, så også på

Har du vært i T-Tapas? Del dine erfaringer!