“Sammen med gjengen!”

Kjøkken: Spansk, Norsk, Vinbar
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Da ble det tapas og det til gangs. Først og fremst en hyggelig mottagelse, så ble det kalde retter og deretter varme retter. Vi var 10 personer og det kom rikelig med mat på bordet.
Nydelige smaker fra alle kanter, og det var tilnærmet «stinn brakke» så lenge vi var der.
Høyst anbefalingsverdig

Takk, SveBra

Anmeldt 22. november 2018

Vi bestillte Blåskjell, bruschetta, kylling, amadinepoteter og pulled pork
Maten var ikke en fantastisk smaksopplevelse, men det var godt. Likte best kongekrabben. Blåskjellene var litt smaksløse, men hadde god saus.
Det som skuffet mest var Bruchetta Catalan. Det som ble servert var tre stk ristet brød og tre boller, der en var fylt med salt, en med hvitløksbåter og siste med tre cherrytomater delt i to. For 64,- sku jeg ønske at jeg slapp å fikse maten min selv. Var heller ikke så digg å få grisete hvitløksfingre.
Var god service, men skulle ønske de var flinkere å fikse bolle til de spiste blåskjellene og krabbene. De kom en gang og et fullt fat, men kom aldri tilbake med et nytt.

Hele opplevelsen var helt gjennomsnittlig. Kommer nok sikkert tilbake

1  Takk, 91kineha
Anmeldt 1. november 2018

Vi var en gruppe på 20 personer å spiste her. Vi hadde bestilt en pakke med mange forskjellige retter. Alle rettene var pent tilberedt og smakte veldig godt. Maten kom samtidig og var god og varm selv om vi var så mange. Ingenting å trekke ned for. Det var passelig med mat og man ble god og mett. Avsluttet det hele med god dessert. De som serverte forklarte hva rettene vi spiste var og var ellers hyggelig betjening.

Takk, tronds580
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Nydelig mat , masse godt å velge i, gode anbefalinger fra servitør som forøvrig ga utmerket service fra vi kom til vi gikk ! Nydelig dessert ! Denne restauranten må oppleves !

1  Takk, Hanne Marit S
Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Denne plassen kan jeg virkelig anbefale. Konseptet med tapas der man burde bestille en og en rett er flott. Maten er helt fantastisk bra, å servitørene kjempehyggelige. Tar seg tid til å anbefale retter og tilbehør. Alt i alt en meget hyggelig opplevelse.

Takk, gjermundl2015

Reisende som så på T-Tapas, så også på

Har du vært i T-Tapas? Del dine erfaringer!