“Deilig tapas”

Kjøkken: Spansk, Norsk, Vinbar
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Var innom her for første gang. Deilig tapas, godt utvalg og gode smaker. Godt utvalg av vin på glass. Betjeningen var hyggelig og servicen var god. Inviterer til gjensyn. Anbefales.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, ztig65

Anmeldt 6. september 2019 via mobile enheter

Flinke servitører og god mat, men svært dyrt i forhold til de små prosjonene man får. man må bruke minst 400-500 kr for å bli mett

Dato for besøk: september 2019
Takk, 829ingvildw
Anmeldt 3. september 2019 via mobile enheter

Som alltid utsøkt mat. Service i toppsjiktet. Upåklagelig atmosfære. Bare rett og slett elsker stedet.

Takk, mla117
Anmeldt 14. august 2019 via mobile enheter

Et must nydelig mat med spansk tapas med lokal vri helt fantastisk
Det beste måltidet vi hadde i Tromsø denne gang

Takk, 111maritaj
Anmeldt 13. august 2019 via mobile enheter

Fikk lyst på tapas og fant denne på tripadvisor. Fint lokale, rent. Fikk straks servering av en hyggelig kelner som fortalte litt om hvor mange retter en bør bestille. Vi valgte kylling, and, dadler,poteter og avsluttet med en dessert. God og rask servering, trivelige servitører og en rolig atmosfære. Når vi lurte på hva som var til dessert kom servitøren med et brett der de ulike dessertene stod, og vi kunne bare velge.
Regningen kom på 600 kr, kanskje litt dyrt i forhold til spanske priserAnbefales, kommer tilbake neste gang jeg er i Tromsø

Takk, 68marit

Har du vært i T-Tapas? Del dine erfaringer!