“Kan virkelig anbefales!”

Kjøkken: Spansk, Norsk, Vinbar
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Absolutt noe av den beste tapasen jeg noen gang har spist Lokalet er varmt og hyggelig (bokstavelig talt med åpent kjøkken). Betjeningen er virkelig serviceorienterte og imøtekommende med anbefalinger av mat og vin. Anbefaler hele menyen, men for oss var det kamskjellene, entrecôte, kjøttbollene og reinsdyret som skilte seg ut. Anbefaler å booke bord for dette stedet er populært og helt fult fredag kveld Kommer helt klart tilbake hit!

Takk, marthes2015

2024 av 229 anmeldelser

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig lokale med spansk tema. Autentisk tapassted. Spennende meny og god mat. Bra service med servitører som er kunnskapsrike og alltid til stede. Spennende dessertmeny som kommer «live» som et brett med ulike desserter hvor man velger den man vil ha. Det blir ikke full score pga prisene. Ganske dyrt som gir en høy sluttregning.

Takk, ask_luj
Anmeldt 15. juni 2021

Fantastisk mat, atmosfære og personale. Beste tapas spist i Norge
Sjarmerende lokaler . Vi fulgte anbefalingene og ble ikke skuffet!!!

Takk, Nemi2007
Anmeldt 14. juni 2021 via mobile enheter

Ekstremt fornøyd !
Vanvittig god mat
Trivelig og proft personale
Fine lokaler.
Beste tapas jeg har spist Moen gang!!!!

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, 137arveb
Anmeldt 13. juni 2021 via mobile enheter

Alt var helt topp! De var på så fort vi kom inn døra , maten og betjeningen var helt helt første klasse . Dette er et Must om du er i Tromsø .

Dato for besøk: mai 2021
Takk, kornumak

Reisende som så på T-Tapas, så også på

Har du vært i T-Tapas? Del dine erfaringer!