“Trømsø’ s beste tapas”

Kjøkken: Spansk, Norsk, Vinbar
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Godt utvalg av tapas og veldig godt tilberedte retter. Den ene smaksopplevelsen tok over den andre. Hyggelig og oppmerksom betjening.

Takk, 236jeanetter

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Svært god tapas med gode smaker. Variert meny med mange sjømat- og kjøttretter, og en del av rettene kunne vi smake var grillet. Kjempegodt! Servicen var svært god og vi hadde en veldig trivelig servitør. Fikk anbefalt en god vin, dessertene kom i ulike smaker og kunne velges fra et brett. Dessuten var dessertene så billige at her kunne man spise flere om man ville. Vi hadde med barn, og de var veldig velkomne. Maten var verdt prisen. De fleste rettene kom i gode porsjoner Vi kunne nok ønsket at spekeskinke/ostetallerkenen inneholdt litt mer, men alt i alt en så god matopplevelse at det anbefales.

Takk, BeateMW
Anmeldt 23. juli 2021

Kjempegod tapas med gode, spennende og varierte retter. Veldig hyggelig betjening og upåklagelig service. Gode råd fra servitører gav en kjempeflott opplevelse for hele familien. Anbefales på det sterkeste.

Takk, RouleurKJH
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Absolutt noe av den beste tapasen jeg noen gang har spist Lokalet er varmt og hyggelig (bokstavelig talt med åpent kjøkken). Betjeningen er virkelig serviceorienterte og imøtekommende med anbefalinger av mat og vin. Anbefaler hele menyen, men for oss var det kamskjellene, entrecôte, kjøttbollene og reinsdyret som skilte seg ut. Anbefaler å booke bord for dette stedet er populært og helt fult fredag kveld Kommer helt klart tilbake hit!

Takk, marthes2015
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig lokale med spansk tema. Autentisk tapassted. Spennende meny og god mat. Bra service med servitører som er kunnskapsrike og alltid til stede. Spennende dessertmeny som kommer «live» som et brett med ulike desserter hvor man velger den man vil ha. Det blir ikke full score pga prisene. Ganske dyrt som gir en høy sluttregning.

Takk, ask_luj

Reisende som så på T-Tapas, så også på

Har du vært i T-Tapas? Del dine erfaringer!