“Helt perfekt!”

Kjøkken: Spansk, Norsk, Vinbar
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 16. august 2021

Har besøkt mange tapas-restauranter og Tromsø Tapas er desidert den beste. Koselig lokale og utrolig hyggelige ansatte - Kristoffer gjorde en kjempejobb! Upåklagelig mat var det også. Prisverdig, trivelig restaurant. Anbefales!

Takk, UlrikkeA12

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat.
Vi spiste 9 forskjellige tapas retter og alle smakte svært bra. Favoritt var oliven og blåskjell, kongekrabbe og reker samt dadler m bacon.

Takk, Elin K
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Godt utvalg av tapas og veldig godt tilberedte retter. Den ene smaksopplevelsen tok over den andre. Hyggelig og oppmerksom betjening.

Takk, 236jeanetter
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Svært god tapas med gode smaker. Variert meny med mange sjømat- og kjøttretter, og en del av rettene kunne vi smake var grillet. Kjempegodt! Servicen var svært god og vi hadde en veldig trivelig servitør. Fikk anbefalt en god vin, dessertene kom i ulike smaker og kunne velges fra et brett. Dessuten var dessertene så billige at her kunne man spise flere om man ville. Vi hadde med barn, og de var veldig velkomne. Maten var verdt prisen. De fleste rettene kom i gode porsjoner Vi kunne nok ønsket at spekeskinke/ostetallerkenen inneholdt litt mer, men alt i alt en så god matopplevelse at det anbefales.

Takk, BeateMW
Anmeldt 23. juli 2021

Kjempegod tapas med gode, spennende og varierte retter. Veldig hyggelig betjening og upåklagelig service. Gode råd fra servitører gav en kjempeflott opplevelse for hele familien. Anbefales på det sterkeste.

Takk, RouleurKJH

Reisende som så på T-Tapas, så også på

Har du vært i T-Tapas? Del dine erfaringer!