“Så god stemning!”

Kjøkken: Bespisning, Kafé, Pub
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 20. september 2020 via mobile enheter

Dette er en helt nydelig pub, me super stemning og herlig mat. Både burger og taco er helt klasse. Og perfekt sted for en øl.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, johannebf

Anmeldt 9. mai 2020 via mobile enheter

Fint sted med god atmosfære. Hyggelige ansatte som yter det lille ekstra. I dag ble det et glass øl. De serverer noen få matretter som ser fristende ut. Kanskje prøver neste gang

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, ToneL298
Anmeldt 8. januar 2020

Vi var en gjeng som kom hit på leting etter mat natt til en tirsdag, hvor all matservering i byen var stengt. Heldigvis var maten fantastisk, og servicen upåklagelig! Pga at vi var så sent ute fikk vi mat 10 minutter før stengetid, og de holdt åpent til vi var ferdige.

Anbefales!

Dato for besøk: januar 2020
Takk, Steffen484
Anmeldt 16. desember 2019

Veldig fin plass for rolig stemning med pilsing og mat med blant annet venner. fordelt på to etasjer er atmosfæren veldig bra

Dato for besøk: desember 2019
Takk, tordjj
Anmeldt 21. november 2019 via mobile enheter

Liten og hyggelig pub med koselig innredning. Ganske få sitteplasser så det kan være vanskelig å få plass enkelte tider. Bestilte full fettling og det ble en god lunsjrett. Tok litt tid å få maten, men ikke for lenge. Besøker stedet gjerne igjen ved neste besøk i Tromsø.

Dato for besøk: november 2019
Takk, Norway1961