4 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 291
AlgotelsUSD 332
TripadvisorUSD 291
Anmeldt 26. oktober 2018

Første besøk hos The Edge var en suksess! Hadde hørt mye bra om hotellet, men også at det var små rom. Vet ikke om vi var unntaket, men vi fikk i alle fall et stort og fint rom med gode senger og flott utsikt over havna. Rommet lå rett overfor heisen og vi var litt urolig for at det skulle være en del støy derfra. Men det var det ikke, hørte ikke en lyd. Veldig bra. Utover at det er et bra hotell ligger det fantastikk til midt i Tromsø, betjeningen er superhyggelig :-) og maten nydelig.
Kommer veldig gjerne tilbake!

2  Takk, sbm66
GunnarB362, Front Office Manager på Clarion Hotel The Edge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Hi BMSm66!

Så fint at dere trivdes her oss.
Vi har både store og små rom, så viktig at man bestiller det man ønsker.

Superhyggelig betjening er jo strålende tilbakemelding, og så fint at også maten smakte godt. :)

Velkommen tilbake når som helst.

Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Greit hotell. Gode rom men ikke noe å skryte av når det gjelder maten. Kalde egg til frokost, lunsjen var ikke noe å skryte av... hyggelig betjening, reint å fint ellers. Litt uheldig med utsikten fra rommet. Såg bare i veggen til naboen.

Takk, KjetilHa
GunnarB362, Front Office Manager på Clarion Hotel The Edge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2018

Hei KjetilHa!

Takk for at du var vår gjest.
Det var leit å høre at du ikke er fornøyd med alt under oppholdet.
Jeg bringer det videre til rette avdeling, og vil også benytte sjansen til å nevne at vi har mange rom med utsikt men at standardrom ikke har det. Superiorrom og oppover gir deg det vil ha, om utsikt er viktig.

Det er bare å ta kontakt med resepsjonen så hjelper vi deg få det du ønsker.

Ha en flott vinter!

Anmeldt 22. oktober 2018

Meget bra hotell. Beliggenheten var bra, nær sentrum og restaurantene rundt. Store rom med gode senger og flotte bad. Renholdet var også meget bra. Hyggelige og behjelpelige i resepsjonen. Flott skybar i 11 etasje, med en super utsikt. Frokosten var fantastisk. Kommer garantert til å ligge her hvis jeg skal til Tromsø igjen.

Takk, hlaud

Hei hlaud!

Det er jo så man nesten blir rørt når man leser så fine ord. :)
Tusen takk for fin omtale og for at du ville dele din opplevelse med verden.

Håper vi sees igjen. :)

Ha en flott vinter!

Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

God seng, god frokost, veldig ren og moderne hotell. Hudpleie produkter på badet av kjent merke som gjør oppholdet til en spa opplevelse. Fin hotell for en helgetur. Frokosten er variert og med fokus på norsk tradisjonell mat: laks, brunost og vafler. Ønsker å komme tilbake.

Takk, MarinaG2788

Hei MarinaG2788!

Så koselig at dere ønsket å ta en helgetur til oss. :)
Her jobber det over hundre personer i alle avdelinger for at du skal ha det flott her, og det er godt å se at du var fornøyd.

Velkommen tilbake når som helst.

Ha en flott vinter.

Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Fint og ok hotell . Klippfisken var kald lite salt og sausen hadde n konsistens av hudkrem. Ikke nor kulinarisk opplevelse. En av oss har laktose intoleranse og ble satt «bur» for å spiser. Satt alene i 20 min før vi andre fikk maten. Ikke godt nok

Takk, 445Hellas
GunnarB362, Front Office Manager på Clarion Hotel The Edge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2018

Hei 445Hellas.

Så fint å høre at du likte hotellet, men leit å høre at maten ikke falt i smak.
Jeg skal bringe det videre til de ansvarlige.

Håper vi sees igjen og får sjansen til å rette opp inntrykket.

Med hilsen