Expedia.comUSD 353
TripadvisorUSD 353
Orbitz.comUSD 353
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Vil absolutt anbefale dette hotellet. Det ligger fint til i nærheten av det meste i Tromsø. God frokost og hyggelig betjening. Fine rom og gode senger. Stille og rolig hotell.Vi kommer garantert tilbake

2  Takk, reneean
GunnarB362, Front Office Manager på Clarion Hotel The Edge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Hei reneean!

Så flott å se at dere hadde det fint her.
Frokosten er så viktig for mange, og jeg er glad for å se at den falt i smak.

Velkommen tilbake når som helst.

Anmeldt 21. november 2018

Veldig sentral beliggenhet med kort avstand til det meste. Frokosten er veldig bra med alt man kan ønske seg en tidlig morgenstund. Arealet for frokosten føles litt uorganisert mtp plassering, men ellers er det helt supert!
Anbefaler dette hotellet!

Takk, Oldinger
GunnarB362, Front Office Manager på Clarion Hotel The Edge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2018

Hei Oldinger!

Så fint å høre at du hadde det fint hos oss, og takk for anbefalingen.
Velkommen tilbake når som helst.

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Bor veldig mye på hotell ifm jobben. Store hoteller blir gjerne upersonlige men dette gjelder ikke Edge. Fantastisk flott medarbeidere på alle plan. Fra helgens opphold vil jeg rette en ekstra takk til Gunnar, Heidi og Erling i resepsjonen. Blir ikke lenge før jeg er tilbake.

Takk, GeirFrodeHansen
GunnarB362, Front Office Manager på Clarion Hotel The Edge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Hei Geir Frode!

Tusen takk for at du velger oss, det er en sann glede å ha deg som vår gjest.
Ser frem til neste gang.

Ha en flott uke så lenge.

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Flott beliggende hotell; med fine løsninger. Veldig hyggelige rom, men en del småting som ikke repareres erter hvert som slitasjen kommer. Uansett flott å bo her, men svært varierende service. Konferanseavdeling som sliter med å holde avtaler med varierende leveranser på mat og tidspunkter.

Personlig glemte jeg en eiendel igjen men hotellet rotet det til og klarte aldri å følge opp løfter. Gjentatte purringer men måtte til slutt gi opp da man ikke klarte å følge opp de enkleste avtaler. Ikke benytt hotellet hvis man har behov for mer enn enkel overnatting.

Hotellet er fint, men med et langt større potensiale.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, JorEil
GunnarB362, Front Office Manager på Clarion Hotel The Edge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2018

Hei Jørn E!

Tusen takk for at du var vår gjest.
Godt å høre at du likte rommene og hotellet generelt, men leit å høre at ikke alt var like bra.
Vi setter pris på all tilbakemelding og vil bruke dette til å forbedre oss.

Håper vi får sjansen til å vise oss fra en bedre side senere.

Med hilsen

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Dette er et flott hotell! Plasseringen er sentral. Ok store rom. God seng, men litt for store puter. Du har valget mellom stor og gigantisk. Stilig bad, men ingen dør til dusjen gjør at hele badet er vått etter en dusj. Fantastisk frokost, åpen og delikat spisesal på messaninen. Svært rikholdig frokostbuffet, har alt du trenger og litt til. Anbefales varmt!

Takk, HCMy

Hei HCMyklestul!

Tusen takk for at du valgte oss og for at du gir oss konstruktiv tilbakemelding.
Vi jobber hardt hver dag for å gjøre gjestene fornøyde, så det er fint å lese så fine ord.

Håper vi får sjansen til å gjøre oss fortjent til den siste kulen også. :)

Ha en flott vinter!