2 personer ser på dette hotellet
  • Algotels
Bar/lounge
Se flere hoteller i Tromsø
Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste. Dette er et hotell å anbefale både for barnefamilier og forretningsreisende. Det er et av de beste konferansehotellet jeg noen gang har bodd. De har en fantastisk servering og service.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, RubenS1727
GunnarB362, Front Office Manager på Clarion Hotel The Edge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Hei RubenS1727!

Tusen takk for anbefalingen og for at du var vår gjest.
Godt å høre at vi innfridde.

På gjensyn!

Anmeldt 27. november 2018

Meget sentralt beliggende med veldig hyggelig personale. Flott frokost i veldig hyggelige lokaler. Fin utsikt om man ønsker det. Hyggelig bar på taket hvor det var mulig å få sett litt nordlys - selv om vi var midt i byen.

Romtips: Be om utsikt mot sjøen.
Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, 849egill
GunnarB362, Front Office Manager på Clarion Hotel The Edge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Hei 849egill!

Tusen takk for at du var vår gjest og for at du vil dele din opplevelse med verden!
Det høres ut som du hadde det fint her, og det er det flott å se.
Håper vi får sjansen til å gjøre oss fortjent til den siste kulen også en gang i fremtiden.

Ha en flott julemåned!

Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Til å være i Norge var dette en hyggelig overraskelse. Hotellet har en ung, moderne og urban stil. En slags norsk versjon av W Hotel, eventuelt Tromsøs svar på The Thief. Rommene var rene, moderne og romslige. Utsikten var flott over byen. Lobby og bar var urban og gjestene var unge og velkledd. Drinkene akkurat så avansert og korrekt lagd som man forventer på en bar i NY, og frokosten hadde et bra utvalg. En av mine beste hotellopphold i Norge.

1  Takk, Tony H

Hei superto!

You made my day!
Tusen takk for fantastisk omtale, og for at du vil dele din opplevelse med andre reisende.
Skal dele denne med alle hos oss!

Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Vil absolutt anbefale dette hotellet. Det ligger fint til i nærheten av det meste i Tromsø. God frokost og hyggelig betjening. Fine rom og gode senger. Stille og rolig hotell.Vi kommer garantert tilbake

2  Takk, reneean

Hei reneean!

Så flott å se at dere hadde det fint her.
Frokosten er så viktig for mange, og jeg er glad for å se at den falt i smak.

Anmeldt 21. november 2018

Veldig sentral beliggenhet med kort avstand til det meste. Frokosten er veldig bra med alt man kan ønske seg en tidlig morgenstund. Arealet for frokosten føles litt uorganisert mtp plassering, men ellers er det helt supert!
Anbefaler dette hotellet!

Takk, Oldinger
GunnarB362, Front Office Manager på Clarion Hotel The Edge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2018

Hei Oldinger!

Så fint å høre at du hadde det fint hos oss, og takk for anbefalingen.