4 personer ser på dette hotellet
Orbitz.comUSD 306
Trip.comUSD 306
ZenHotels.comUSD 305
Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

Bedre beliggenhet for et hotell i byen skal vanskelig finnes. Midt ut mot sundet med fantastisk utsikt. De fleste som reiser til Tromsø kommer vel for å mimre over «Du skal høre mye» på Rorbua. Da kan du jo bare tusle bort dit eller sentrum generelt. Etterpå kan du nyte midnattssolen fra et moderne pent innredet hotellrom eller den hyggelige hotellbaren. Evt delta i Midnightsun Marathon som vi gjorde. Kort vei til start og mål. Service stod i stil med resten av hotellet. Meget bra alternativ i Tromsø.

Dato for oppholdet: juni 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Oivind_oivind
GunnarB362, Front Office Manager på Clarion Hotel The Edge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2019

Hei Øyvind!

Tusen takk for at du ikke har glemt oss og for fint ord.
Håper det gikk bra i løpet også.
Kommer du tilbake for å forbedre tiden i år?

Håper vi sees igjen.

Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Hotellet har en meget bra beliggenhet ved kaia i sentrum. Personalet var meget hyggelige og innsjekk tok ikke lang tid. Baren var stengt den kvelden vi var der men vi fikk god service av personalet på innsjekk. Frokosten var meget bra med noe for alle ønsker.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, BjoernOslo
GunnarB362, Front Office Manager på Clarion Hotel The Edge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2018

Hei BjoernOslo!

Tusen takk for at du valgte oss, og for at du ville dele din opplevelse her på Tripadvisor.
Det er en glede å se at resepsjonen leverte, og at frokosten var meget bra. :)
Fikk du kokken til å lage deg omelett?
Hvis ikke så har du noe å glede deg til til neste gang.

Ha en flott jul og velkommen tilbake i det nye året.

Anmeldt 8. desember 2018

Ble imponert over dette hotellet, flotte rom og en flott konferanse avdeling. Servicen på hotellet var også veldig bra. Beliggenheten like ved kaien, men samtidig rett i sentrum er flott. Ellers er jo Tromsø en nydelig by, og vi var så heldig å få se Nordlyset tilogmed like ved hotellet. Fantastisk opphold i Tromsø.

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, Torunn Secilie L
GunnarB362, Front Office Manager på Clarion Hotel The Edge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Hei Torunn Secilie L!

Så herlig å lese at du hadde det fint her hos oss.
Det er jo det vi jobber hardt for hver eneste dag.

Når du i tillegg får se nordlys kan det jo ikke bli stort bedre. :)

Håper du får en fin julemåned.

Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste. Dette er et hotell å anbefale både for barnefamilier og forretningsreisende. Det er et av de beste konferansehotellet jeg noen gang har bodd. De har en fantastisk servering og service.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, RubenS1727
GunnarB362, Front Office Manager på Clarion Hotel The Edge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Hei RubenS1727!

Tusen takk for anbefalingen og for at du var vår gjest.
Godt å høre at vi innfridde.

På gjensyn!

Anmeldt 27. november 2018

Meget sentralt beliggende med veldig hyggelig personale. Flott frokost i veldig hyggelige lokaler. Fin utsikt om man ønsker det. Hyggelig bar på taket hvor det var mulig å få sett litt nordlys - selv om vi var midt i byen.

Romtips: Be om utsikt mot sjøen.
Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, 849egill
GunnarB362, Front Office Manager på Clarion Hotel The Edge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Hei 849egill!

Tusen takk for at du var vår gjest og for at du vil dele din opplevelse med verden!
Det høres ut som du hadde det fint her, og det er det flott å se.
Håper vi får sjansen til å gjøre oss fortjent til den siste kulen også en gang i fremtiden.

Ha en flott julemåned!