Anmeldt 7. februar 2019

Bestilte tilfeldig på Clarion Hotel the Edge i Tromsø. Enkelt å komme seg fra flyplassen til hotellet med flybussen som ligger veldig sentralt til like ved kaia. Hotellet har en fin arkitektur og Skybar på toppen er absolutt verdt et besøk. Jeg hadde bestilt et standard rom, men rommet var både stort og nytt. Badet var imidlertid lite og litt spesielt. Det var veldig smalt, men absolutt innbydende med moderne fliser og innbydende. Kanskje ikke så bra for den som vil tilbringe en del tid på badet, men for en mann – helt ok. Jeg hadde et fint opphold og kan absolutt anbefale hotellet. Det jeg likte spesielt godt er at alt var i gangavstand fra hotellet. Jeg var der i forretningsreise og var invitert til middag på Biffhuset som viste seg å ligge 50 meter unna hotellet.

Romtips: Selv om rommet ikke vendte direkte mot kaia var det et lite hjørnevindu som bidro til sjøutsikt
Takk, 340knutj
GunnarB362, Front Office Manager på Clarion Hotel The Edge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. februar 2019

Hei 340knutj!

Så fint at du tilfeldigvis havnet her hos oss. :)
Og enda bedre at du hadde et fint opphold.

Tusen takk for anbefalingen og velkommen tilbake når som helst.

Anmeldt 5. februar 2019 via mobile enheter

Fra rommet på The Egde hadde vi en fantastisk utsikt over havnen, sundet og fjellene. God beroligende utsikt. Frokosten var meget god med stor variasjon, frukt, grønt, oster, egg og tilbehør. Topp!
Men badet på rommet hadde ingen kontakt for elektrisk apparater om du ikke hadde med skjøteledning. Kontakten står ved døren alt langt fra vasken. Tannbørsten måtte stå på toalett lokket ikke bra! Greit opplegg for trening. Servicen på The Egde er på meget høyt nivå. Vi har laget et lite vers om det:
The Edge er av edelt metall
helt på toppen av øverste pall
her blir du alltid ønsket velkommen som gest
det er fordi the staff is the best!
Hilsen Karin og Einar

Takk, 378einarm

Hei Karin og Einar!

I nesten ett år vi kjente et savn,
på hver ankomstliste så manglet et navn.
Men så kom der plutselig en reservasjon!
Skulle dere tilbake til vår lokasjon?????

Dagen den kom med jubel og dikt,
og alle fikk se hvorfor dere er likt.
Vi håper det ikke går et helt år,
før neste gang dere foran oss står.

Hilsen Gunnar og alle andre på Clarion The Edge!

Anmeldt 2. februar 2019 via mobile enheter

The edge er et nytt og pent bygg, med fin lokalisasjon og utsikt (dersom du får riktig rom, og vil betale for det), det har imøtekommende og hyggelig betjening, og greie fasiliteter med tilgang til trening, velvære og badstu, men lever ikke opp til forventing og pris. Rommene er spartansk og minimalistisk innredd, nesten litt hostel-aktig. Den konstant varierende duren fra ventilasjonsanlegg gjør at man må bruke ørepropper for å sove fornuftig, og selv da må man opp 2 ganger om natten for å fukte munnen fra den ekstremt tørre luften det bidrar til. Frokosten er rotete lagt opp, men er innholdsrik og pen. Fasilitetene i spisesal og foajé har helt klart vært fokus når de bygget, på bekostning av alt annet, for å fremstå estetisk og luksuriøst fra utsiden, men fasaden slår sprekker så snart man finner veien til rommene. Vi hadde superior deluxe, dvs ikke det billigste, men har opplevd bedre og rimeligere flere plasser. Kanskje suitene er påkostet.

Takk, 248christianh
GunnarB362, Front Office Manager på Clarion Hotel The Edge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. februar 2019

Hei 248christianh!

Takk for at du var vår gjest, og for tilbakemeldingen.

Våre rom er moderne og man kan kanskje si minimalistisk innredd, men smakfulle og praktiske.
Prisene varierer, omtrent som med flybilletter, og det er perioder med stor etterspørsel der prisene er høyere enn andre. Superior og deluxe er 2 forskjellige romtyper, førstnevnte har fin utsikt men er ikke større enn standardrom.
Ønsker man en ekstra flott hotellopplevelse er nok suitene det rette. God plass, flott panoramautsikt, helt i spissen...

Frokosten består som du sier av flere stasjoner, og det tar noen sekunder å få oversikt over alt vi tilbyr.
Men vi har personale klar til å hjelpe om det er noe du ikke finner.

Håper du nevnte til oss det med støy fra ventilasjonsanlegget, så vi kan få sett på det og rettet det opp om det er en feil der. Hvis ikke så må du gjerne sende oss en epost med romnummeret ditt så skal jeg sette teknisk sjef på saken.

Håper vi får sjansen til å gjøre deg mer fornøyd en gang i fremtiden.

Anmeldt 10. januar 2019 via mobile enheter

Bra hotell
Bestilte suite men det eneste vi hadde mer en de andre hva mornkåpe og en kaffe pose mer
MEN IKKE VERD PENGENE Å OPPGRADERE
Grei frokost
Rent
Baren i topp etasjen verd et besøk
Klaget på det men fikk ikke annet en en beklagelse

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, MortenK991
GunnarB362, Front Office Manager på Clarion Hotel The Edge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. januar 2019

Hei MortenK991!

Så fint at du likte hotellet.

Jeg stusser litt på beskrivelsen av suitene, de er både vesentlig større og flott panoramautsikt, bluetooth-høyttaler m.m. Får ikke det til å stemme.

Du skriver at du klaget, men jeg er ikke helt sikker på hva det gjaldt.
Skriv gjerne til meg på gunnar.bruun@choice.no om du har lyst til å fortelle mer om det.

Selv om 99% av våre gjester er kjempefornøyde så jobber vi mot 100% så all feedback er av verdi for oss.

Håper vi får sjansen til å gjøre deg enda mer fornøyd en gang i fremtiden.

Med hilsen

Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Tusen, tusen takk for en kjempekoselig Juletrefest. Det var store smil på barna 9. desember! Hver enkelt fra the Edge gjør en fantastisk jobb! Vi har lyst til å sende en spesiell takk til Style Manager, Iwona Graczyk ♥

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, dagmara_pudlo
GunnarB362, Front Office Manager på Clarion Hotel The Edge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2019

Hei dagmara_pudlo!

Tusen takk for at dere var her hos oss, og takk for flott omtale. :)
Skal bringe det videre til Iwona.

Håper vi sees igjen snart.