Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Bodde på hotellet i fbm konsert, glimrende service som vanlig, flott konserthotell og baren ved resepsjonen hadde den beste pina coladaen eg har drukket i norge, rene rom, ingen støy, rituals produkter på rommet. Terningkast 6

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Ellen O
idakristinr, Manager på Clarion Hotel The Edge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2019

Så herlig å høre Ellen O! Det var litt av en stemning på konserten i helgen.
Rett og slett magisk!

Håper vi ser deg igjen snart :-)

Anmeldt 20. august 2019

Vi hadde bestilt et premium rom til vår bryllupshelg i Tromsø på The Edge. Ved ankomsten blir vi møtt av vennlig personale med rask og effektiv check-in. Når vi kommer til rommet viser det seg at hotellet har oppgradert oss til en suite som gjør oss målløse. Sengen var stor og komfortabel med førsteklasses plasser til en av Tromsøs beste utsikter. Badet var romslig, rent og hadde muntre dekorasjoner skrevet på speilene med leppestift for anledningen (takk til personale :)).

Frokosten bestod av både varm og kald mat med flere norske fristelser (vafler og brunost er et hit!). Det var dessuten god plass mellom bordene, rikelig med sitteplasser og hjelpsomt personale. Hotellets plassering i seg selv er både unik og sentral, noe som gjør det lett å komme seg fra a til b. Om man ønsker seg en liten pust i bakken kan man bare besøke rooftop bar på 11. etasje for en liten drink. Det er tydelig at det er tenkt på detaljene når man har bygget dette hotell.

Hvis noen sitter og skal skjemme bort et fremtidig brudepar med en "gavekurv" fra roomservice på The Edge, så nøl ikke med dette, den er både velsmakende og ikke minst fargekoordinert med resten av rommet(!).

Alt i alt så var oppholdet på The Edge prikken over i'en på en fantastisk bryllupshelg i Tromsø.
Vi drømmer oss allerede tilbake.

Takk, marlenhalv

Hei marlenhalv,

Tusen takk for at dere valgte oss som hotell og at vi fikk være med å løfte deres opplevelse enda bedre :-)
Det er ingenting vi setter høyere enn personlig service og kunne gi det lille ekstra.
Deilig å lese at dere kjente på dette.

Gratulerer så mye til dere begge. Vi gleder oss til å se dere igjen!

Anmeldt 14. august 2019

Vi hadde et supert opphold på The Edge. Hadde superiorrom i 11. etasje med utsikt mot by, hav og fjell. God seng, rent og pent rom. Frokosten svarte absolutt til forventningene. Hyggelig og hjelpsomt personale.
Hotellet bærer preg av gjennomtenkt design og arkitektur. Elsket Secto-lampene på rommet og Carl Hansen-stolene i barområdet i respesjonen ;) God Mojito i skybaren.
Litt vanskeligheter med å komme igjennom på telefonen, men det er sikkert kun en tilfeldighet.

Romtips: Flott utsikt fra 11.etasje
Takk, Hilde K
idakristinr, Manager på Clarion Hotel The Edge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2019

Hilde K,

Tusen takk for super tilbakemelding. Så gøy å se at du hadde et så fint opphold her hos oss.
Veldig gøy å se at du har så peiling på interiøret vi har :-) Vi er utrolig stolte over å ha så flotte møbler i hus.

Håper vi ser deg igjen ved en annen anledning!

Hilsen,
Ida, Hotel Manager

Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Hotellet er fint det, fine rom, gode senger og hyggelig personale. Men er det verdt de 30 prosentene de koster mer en de gode nabohotellene? God frukost og veeeldig hyggelig rooftop bar. Vi var heldige med været

Takk, epseh
idakristinr, Manager på Clarion Hotel The Edge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2019

epseh,

Tusen takk for super tilbakemelding! Herlig å se at du likte å bo hos oss og fikk nytt det deilige været i vår Skybar.
Vi er utrolig heldige som har så flotte mennesker som jobber hos oss, så dette setter vi stor pris på at blir kommentert.

Anmeldt 1. august 2019

Reint og greit hotellrom med flott utsikt over ishavskatedralen.
God frokost med godt utvalg av varme og kalde retter.
litt for små og veldig få håndduker på rommet men
bra aircondition, veldig hyggelige ansatte og fin plassering av hotellet.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, andychrissi

andychrissi,

Tusen takk for super tilbakemelding.
Så hyggelig å lese at du trivdes på hotellet og satte pris på våre herlige ansatte.

Håper vi ser deg igjen ved en annen anledning :-)