Gratis avbestilling frem til 14.03.21
eDreamsUSD 152
ZenHotels.comUSD 155
StayForLongUSD 173
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Leverer som alltid. Beliggenheten er storartet. Frokosten er bortimot perfekt. Dette gjelder også sengene, de er fantastiske. Renholdet er veldig bra. Personalet er svært hyggelig og imøtekommende. Det eneste man kan sette fingeren på er at isbitmaskinen på etagen var defekt og to av heisene sto den ene dagen. Ellers kan hotellet i aller høyeste grad anbefales.

Takk, mla117
idakristinr, Leder  på Clarion Hotel The Edge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2019

Hei mla117,

Tusen takk for super tilbakemelding! Så hyggelig å høre at du trives her hos oss.

Gøy at du nevner frokosten, vi har gjort mye med denne den siste tiden for heve nivået på frokosten.

Vi har selvsagt fått ordnet heisene!

Anmeldt 3. september 2019

Ringte inn og bestilte rom. Sa at vi skulle ha kjæresteweekend i Tromsø.
Vi sjekket inn på et kjempeflott rom høyt oppe i "edgen". Det var et hotellrom uten like, med panoramautsikt over hele fastlandstromsø.
Badet var ganske bra, men det var noen sprekker her og der (knust speil og sprekk i toalettet). Balsamen var også tom, men vi fikk ny med en gang vi sa i fra.
Jeg trekker en stjerne på grunn av dårlig TV. Det var ikke Smart TV, så det ble ikke noe Netflix and chill...
Frokosten var veldig fersk og god, selv om vi var sent ute.
Hotellet hadde noen problemer med heisene da vi var der. På det verste virket kun 1 av 3 av heisene. Det bød på noe venting.
Ellers var betjeningen svært hyggelige. Spesielt hyggelig synes jeg vaskedamen var. Hun hilste og fikk oss til å føle oss ønsket på hotellet (sjeldent jeg får øyekontakt av vaskepersonell på hoteller). Jeg fikk aldri med meg navnet hennes, men håper hotellet tar godt vare på vedkommende.

Romtips: Be om hjørnerom.
Takk, ajanbanan

Hei ajanbanan,

Tusen takk for super tilbakemelding. Utrolig deilig å se at dere hadde en fin kjæreste helg hos oss.

Setter virkelig stor pris at at du tar deg tid til å kommentere vårt personal.
Det betyr mye for oss! Det er ingenting vi setter høyere enn våre ansatte og servicen vi gir.
Skal sørge for at vedkommende får all oppmerksomheten hun fortjener :-)

Håper det ikke er lenge til vi ser dere igjen!

Anmeldt 2. september 2019 via mobile enheter

For 3. gang bodde jeg på Clarion Hotel the Edge og for 3. gang hadde jeg en super opplevelse. Veldig hyggelig og personlig mottagelse, selv om hotellet var fullt av glade konsertgjester, lekre rom med gode senger og topp frokost.

Her kommer jeg alltid til å bo om jeg er i Tromsø og trenger hotel.

Takk!

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, j_rns_
idakristinr, Manager på Clarion Hotel The Edge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2019

j_rns_,

For en nydelig tilbakemelding å få :-)
Godt å høre at vi er førstevalget i Tromsøbyen og at dere alltid trives hos oss.

Håper det ikke er lenge til neste gang !

Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Bodde på hotellet i fbm konsert, glimrende service som vanlig, flott konserthotell og baren ved resepsjonen hadde den beste pina coladaen eg har drukket i norge, rene rom, ingen støy, rituals produkter på rommet. Terningkast 6

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Ellen O

Så herlig å høre Ellen O! Det var litt av en stemning på konserten i helgen.
Rett og slett magisk!

Håper vi ser deg igjen snart :-)

Anmeldt 20. august 2019

Vi hadde bestilt et premium rom til vår bryllupshelg i Tromsø på The Edge. Ved ankomsten blir vi møtt av vennlig personale med rask og effektiv check-in. Når vi kommer til rommet viser det seg at hotellet har oppgradert oss til en suite som gjør oss målløse. Sengen var stor og komfortabel med førsteklasses plasser til en av Tromsøs beste utsikter. Badet var romslig, rent og hadde muntre dekorasjoner skrevet på speilene med leppestift for anledningen (takk til personale :)).

Frokosten bestod av både varm og kald mat med flere norske fristelser (vafler og brunost er et hit!). Det var dessuten god plass mellom bordene, rikelig med sitteplasser og hjelpsomt personale. Hotellets plassering i seg selv er både unik og sentral, noe som gjør det lett å komme seg fra a til b. Om man ønsker seg en liten pust i bakken kan man bare besøke rooftop bar på 11. etasje for en liten drink. Det er tydelig at det er tenkt på detaljene når man har bygget dette hotell.

Hvis noen sitter og skal skjemme bort et fremtidig brudepar med en "gavekurv" fra roomservice på The Edge, så nøl ikke med dette, den er både velsmakende og ikke minst fargekoordinert med resten av rommet(!).

Alt i alt så var oppholdet på The Edge prikken over i'en på en fantastisk bryllupshelg i Tromsø.
Vi drømmer oss allerede tilbake.

Takk, marlenhalv

Hei marlenhalv,

Tusen takk for at dere valgte oss som hotell og at vi fikk være med å løfte deres opplevelse enda bedre :-)
Det er ingenting vi setter høyere enn personlig service og kunne gi det lille ekstra.
Deilig å lese at dere kjente på dette.

Gratulerer så mye til dere begge. Vi gleder oss til å se dere igjen!