2 personer ser på dette hotellet
eDreamsUSD 146
CheapTicketsUSD 136
Lol.travelUSD 169
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Veldig fint hotell sentralt i Tromsø. Bodde her en natt når jeg reiste hjem fra jobb i Hammerfest. Ble tatt godt imot og fine rene rom. God frokost og følte en ble tatt godt vare på med hensyn til Corona perioden vi er i nå. Anbefales.

1  Takk, 74-tattoo
Info Clarion Hotel The Edge, General Manager på Clarion Hotel The Edge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2020

Kjære 74-tattoo.
Tusen hjertelig takk for ditt besøk og din fine tilbakemelding. Den setter vi stor pris på. Våre gjester betyr alt for oss så det er ingenting som er så godt å lese som at du har følt deg ivaretatt.

Håper å se deg igjen i nær fremtid.

Anmeldt 27. juni 2020

Overnattet på the Edge og oppdaget dagen etter at puten hvor min sønn (snart 2 år) hadde sovet var tilgriset med blod. Bad pent om de kunne rengjøre rommet og da jeg kom tilbake til rommet hadde de kun skiftet putetrekket på den ene puta.

Dette under en pågående corona pandemi. Helt elendig.

1  Takk, NorwegianMEF

Kjære NorwegianMEF.
Tusen takk for at du har gitt oss denne svært viktige tilbakemeldingen! Dette var trist å lese og det er absolutt ikke slik det skal være å bo på Clarion Hotel The Edge. Her har det skjedd en alvorlig svikt i renholds-rutinene og det tar vi ikke lett på. Vi har vært nøye på disse rutinene før pandemien, og satt inn ekstra tiltak nå under pandemien for å skape trygge og gode opplevelser. Vi er oppriktig lei oss for at dette har skjedd og tar din tilbakemelding svært alvorlig.

Vi vil selvsagt gjøre alt vi kan for å rette opp i det inntrykket du nå har av oss, så jeg håper du tar i mot min dypeste unnskyldning og ønske om å skape en bedre opplevelse. Neste gang du planlegger besøk til Tromsø, håper jeg du ønsker å ta kontakt med meg direkte på ida.jakobsen@choice.no, slik at vi kan få muligheten til det.

Anmeldt 5. juni 2020 via mobile enheter

Flott hotell med veldig flotte og rene rom. God frokostbuffé og hyggelig betjening.
Anbefales på det sterkeste.
Synd ikke takrestauranten var oppe, men var nok for tidlig på sesongen. Kommer gjerne tilbake.

Takk, tomrO9500IX

Kjære tomrO9500IX
Tusen hjertelig takk for ditt besøk og for den svært hyggelige tilbakemeldingen din :) Den setter vi stor pris på!

Vi håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake i nær fremtid. Nå er skybaren åpen hver helg :)

De beste hilsener fra

Anmeldt 2. juni 2020 via mobile enheter

Hadde kanskje for høye forventninger, og ble derfor skuffet. Inngangspartiet er stort, med et flott barområde med en deilig moderne gass peis, men med masse forskjellige til dels stygge møbler som ikke passer sammen. Rommet har Ok størrelse, fin utsikt, moderne lamper, men grelle farger, senepsgul og rustrøde vegger på rommet og i gangene er verken moderne eller stilig. God seng, det beste ved hotellet sammen med arkitektur og utsikt. Badet derimot er en katastrofe, hvite kjedelige og billige fliser som du finner på en institusjon . Konklusjon: hvem f### har designet dette hotellet ? Den interiørarkitekten bør få stryk karakter, for potensialet er meget bra. Mal om og kast ut stygge rare møbler, så får man et flott hotel.

3  Takk, Bunny-and-Clyde

Kjære Bunny-and-Clyde.
Tusen hjertelig takk for besøket og for tilbakemeldingen. Vi har tidligere fått svært gode tilbakemeldinger på designet, så det var trist å høre at opplevelsen av interiøret ikke sto i stil med dine forventninger. Vi tar den med oss videre i vårt forbedringsarbeid.

Håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake i nær fremtid :)

Anmeldt 4. mai 2020 via mobile enheter

Dette moderne og freshe hotellet ligger helt nede ved kaia, et steinkast fra sentrum. Hyggelig foajee/resepsjon med en liten bar. Man blir møtt av en meget hyggelig betjening ved innsjekk. Pene og romslige rom. I 10.etg fikk jeg god utsikt utover fjorden og mot ishavskirken!
Frokosten/frokostpakken ble delt ut pga koronapandemien. Den var rikelig og variert. Hotellet er i øvre prisklasse, men er verdt det. Anbefales.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, Offisersbladet

Kjære Officersbladet.
Tusen hjertelig takk for besøket og din fantastiske tilbakemelding! Den setter vi stor pris på :)

Håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake i nær fremtid.

Med vennlig hilsen