Booking.comUSD 145
TripadvisorUSD 136
ZenHotels.com
Orbitz.comUSD 136
Anmeldt 28. juli 2020

Hotellet var fullbooket. I frokostsalen var det 3 ansatte på jobb. En la på tallerkenene og 2 personer delte ut. Ingen ryddet av bord etter gjester den timen vi var der og ingen vasket eller spritet av bord/stoler som gjester hadde benyttet. Tomme glass og tallrenker med matrester ble stablet på ledige bord. Etter en tid var det ikke rene ledige bord. Køen inn til frokostsalen av på det verste ca 100 meter. Rett og slett kaotisk og skremmende i tider hvor smittevern er påkrevd.

Kontaktet resepsjonen som mente de gjorde så godt de kunne og hadde ikke forutsett så mange gjester. 3 ansatte i en frokost sal er skremmende og at hotellet har mange gjester trodde jeg var lett å telle.

1  Takk, Odd H
Info Clarion Hotel The Edge, General Manager på Clarion Hotel The Edge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2020

Kjære Odd H.
Tusen takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på den da tilbakemeldinger fra våre gjester er vårt viktigste verktøy i vårt forbedringsarbeid.

Dessverre så ble noen dager i Juli svært vanskelig å planlegge for oss, da vi hadde flere dager hvor vi fikk overraskende mange bookinger på samme ankomstdag. Vi kunne få opp til 60 ekstra solgte rom en dag, noe som er svært uvanlig. Når man er på ferie så er det ikke alltid at man booker i god tid i forveien, og det vi også erfarte var at mange ønsket å vente til den siste timen før frokosten stengte med å spise. Smittevern er noe vi tar på aller høyeste alvor, så vi er utrolig lei oss for at vi noen dager i sommer fikk kødannelse i frokostsalen. Vi har prøvd så godt vi har kunnet å informere gjester ved innsjekk om å ikke vente helt til sist med å spise frokost, vi har satt opp skilt og informerer om å holde avstand, og vi har økt frekvensen på vårt renholdsarbeid m.m.

Vi har lært mye gjennom denne perioden som gjør at vi nå er bedre forberedt på uforutsette situasjoner som kan oppstå nå under denne pandemien, og jeg håper du ønsker å gi oss en ny sjanse ved en senere anledning, slik at vi kan rette på inntrykket du fikk i sommer.

De beste hilsener fra
Hotelldirektør, Clarion Hotel The Edge

Anmeldt 28. juli 2020

Overnattet her for 3. gang. Men er likevel ikke ferdig med å bo her. Her liker jeg meg godt. Ble servert frokostbuffet på tross av at det er Corona tider. Dette fungerte bra, og frokosten var god. Eneste minus at brødet var tørt. Rommet var bra med fantastisk god seng. Ellers blide og hyggelige personale hvor en alltid føler seg velkommen. Kommer helt sikkert igjen ved en senere anledning.

Romtips: Kan anbefale rom i høyden med havutsikt
2  Takk, osmasen

Kjære osmasen.
Tusen hjertelig takk for denne fantastisk hyggelige tilbakemeldingen! Den gjorde oss så glad! Ingenting gleder oss mer enn å høre at du har hatt flere fine opphold her og at vi vil se deg igjen ved en senere anledning! :)

Ønsker deg en strålende dag! :)

Hotelldirektør, Clarion Hotel The Edge

Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Veldig fint hotell sentralt i Tromsø. Bodde her en natt når jeg reiste hjem fra jobb i Hammerfest. Ble tatt godt imot og fine rene rom. God frokost og følte en ble tatt godt vare på med hensyn til Corona perioden vi er i nå. Anbefales.

1  Takk, 74-tattoo

Kjære 74-tattoo.
Tusen hjertelig takk for ditt besøk og din fine tilbakemelding. Den setter vi stor pris på. Våre gjester betyr alt for oss så det er ingenting som er så godt å lese som at du har følt deg ivaretatt.

Håper å se deg igjen i nær fremtid.

Anmeldt 27. juni 2020

Overnattet på the Edge og oppdaget dagen etter at puten hvor min sønn (snart 2 år) hadde sovet var tilgriset med blod. Bad pent om de kunne rengjøre rommet og da jeg kom tilbake til rommet hadde de kun skiftet putetrekket på den ene puta.

Dette under en pågående corona pandemi. Helt elendig.

1  Takk, NorwegianMEF

Kjære NorwegianMEF.
Tusen takk for at du har gitt oss denne svært viktige tilbakemeldingen! Dette var trist å lese og det er absolutt ikke slik det skal være å bo på Clarion Hotel The Edge. Her har det skjedd en alvorlig svikt i renholds-rutinene og det tar vi ikke lett på. Vi har vært nøye på disse rutinene før pandemien, og satt inn ekstra tiltak nå under pandemien for å skape trygge og gode opplevelser. Vi er oppriktig lei oss for at dette har skjedd og tar din tilbakemelding svært alvorlig.

Vi vil selvsagt gjøre alt vi kan for å rette opp i det inntrykket du nå har av oss, så jeg håper du tar i mot min dypeste unnskyldning og ønske om å skape en bedre opplevelse. Neste gang du planlegger besøk til Tromsø, håper jeg du ønsker å ta kontakt med meg direkte på ida.jakobsen@choice.no, slik at vi kan få muligheten til det.

Anmeldt 5. juni 2020 via mobile enheter

Flott hotell med veldig flotte og rene rom. God frokostbuffé og hyggelig betjening.
Anbefales på det sterkeste.
Synd ikke takrestauranten var oppe, men var nok for tidlig på sesongen. Kommer gjerne tilbake.

Takk, tomrO9500IX

Kjære tomrO9500IX
Tusen hjertelig takk for ditt besøk og for den svært hyggelige tilbakemeldingen din :) Den setter vi stor pris på!

Vi håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake i nær fremtid. Nå er skybaren åpen hver helg :)

De beste hilsener fra