2 personer ser på dette hotellet
Booking.comUSD 162
travelup.comUSD 163
TripadvisorUSD 163
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Et OK hotell, jeg hadde forventet bedre. Sentral og gode senger.
Bra Covid tiltak, engangshansker i frokostsalen, god veiledning.
Frokosten var skuffende, kokkens oppgave var a varme opp maten som var laget tidligere, som speilegg, poteter etc. alt smakte oppvarmet…. Greit utvalg av pålegg og brød.
Hotellet hadde sykler til utlån, men ikke til oss vanlige gjester, spesielt for sas crew. Litt skuffende… ikke en time lån var mulig.
Rom som forventet, kaffemuligheter på rommet? Tror ikke det.

Så alt i alt Quality standard på Clarion hotel, men, men værer var bra.

1  Takk, slowtraveler987
Info Clarion Hotel The Edge, General Manager på Clarion Hotel The Edge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. januar 2022

Kjære slowtraveler987
Tusen hjertelig takk for ditt besøk og for at du har gitt oss denne viktige tilbakemeldingen. Den er vårt viktigste verktøy i vårt forbedringsarbeid så vi setter stor pris på den.

Håper vi ser deg igjen ved ditt neste Tromsøbesøk.

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Supert hotell! Nytt og veldig moderne, pent design, hyggelige resepsjonister, og god frokost. Sentralt. Minus at de ikke har parkering på hotellet. Måtte parkere i tunnelen p-hus som koster 300 kr dagen. Parkering er vanskelig og dyrt i Tromsø.

På grunn av korona var det ikke renhold på rommet (bodde 4 netter) som var dumt, da spesielt badet ble veldig skittent. Det var også slitsomt å etterspørre håndklær, kopper og dopapir i resepsjonen. Det burde vært fylt opp ekstra på rommet da vi skulle bo så lenge.

Vi spiste middag i restauranten en kveld, vegetarburger, som var veldig god. Bra utvalg på frokosten med hyggelig personale. Bra smittevern på buffeten.

Det vi trekker for skyldes korona, og vi velger derfor å gi topp score til tross for dette. Regner med alt av renhold er topp ved neste besøk.

Romtips: Dyr parkering i Tromsø, så husk og legg til 300 kr pr dag i parkering i tillegg til kostnaden for rommet
1  Takk, ask_luj

Kjære ask_luj
Tusen hjertelig takk for ditt besøk og for at du har gitt oss din tilbakemelding. Ikke minst, tusen takk for forståelsen for et litt annerledes opphold. Nå er vi tilbake med vask av rom under oppholdet, så håper vi ser deg igjen snart :) Vi blir så glade av å lese at dere ellers hadde det fint her, det betyr alt for oss :)

Velkommen tilbake.

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

En kort busstur fra flyplassen og rett ned til havnen, så ligger det The Edge. Moderne og nytt hotell med det du trenger av fasiliteter.
Ble møtt av Ida i resepsjonen, veldig hyggelig start på oppholdet in Tromsø.
Super utsikt til både sjøen, fjellheisen og Tromsdalstinden.

Kul skybar med topp utsikt.

Romtips: Sjøutsikt er et must
1  Takk, 880ll

Kjære 880ll
Tusen hjertelig takk for ditt besøk og for denne hyggelige anmeldelsen. Det betyr alt for oss å høre at du hadde det fint hos oss og i Tromsø.

Håper vi ser deg igjen snart. Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 21. juni 2021 via mobile enheter

Vi tok heisen til Skybaren på toppen av hotellet. Her ble vi vist til bordet av betjeningen. Det var diskjockey som spilte musikk. Bestilling av drikke og snacks gjøres gjennom å benytte QR-kode på bordene, og man legger også inn betaling der. Gode cocktails og profesjonell oppfølging av betjeningen.

Dato for oppholdet: mai 2021
2  Takk, VacationOslo

Kjære VacationOslo,
Tusen hjertelig takk for ditt besøk i vår skybar og for den fine anmeldelsen. Det betyr alt for oss :)

Håper vi ser deg igjen :)

Anmeldt 18. juni 2021

Hyggelig velkomst, supert rom med flott utsikt, kjempegod seng og deilig sengetøy - veldig bra opphold på et hotell sentralt i Tromsø. Man må bestille frokosttid digitalt på forhånd i disse corona-tider. Hotellet er veldig bevisst på at det skal forhindre smitte.

1  Takk, Ingeborg56

Kjære Ingeborg56,
Tusen hjertelig takk for ditt besøk og for at du har gitt oss din tilbakemelding. Vi blir så utrolig glade for å høre at du hadde et utmerket forhold. Det betyr alt for oss og det gir oss masse positiv motivasjon i hverdagen, så tusen tusen takk for det.

Håper vi ser deg igjen snart.