2 personer ser på dette hotellet
travelup.comUSD 165
TripadvisorUSD 164
1924 av 2 516 anmeldelser
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Vi var her 4 netter- 2 voksne med tenåringsdatter. Merkelig at ekstraseng ikke var satt på plass og ferdig oppredd da vi ankom. Dette måtte vi selv fikse. Fint rom med god utsikt og sentral beliggenhet. Elendig vanntrykk i dusjen. Standard frokost.

Takk, 876ninak
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Jeg er svært skuffet over dette oppholdet, først og fremst pga dårlig renhold og manglende renhold på rommene. Hotellet sier at pga korona så er det ingen rydding og vasking av rom mens man bor på hotellet. I stedet må gjestene selv gå ned i resepsjonen og hente nye håndklær, toalettpapir etc. ingen henter søppel og skitne håndklær, så de må bare ligge inne på rommet. Hotellet sier dette er bransjestandard, noe som er merkelig siden andre hoteller faktisk har roomservice. Hotellkjeden er kynisk og utnytter muligheten for å få koronastøtte fra staten og holder renholdspersonalet permittert. Hele teppegulvet i etasjen vi bodde i var svært støvete. Vi kom en torsdag, da lå det noe mat på gulvet utenfor døren til naborommet vårt, det var ikke fjernet mandag da vi dro. Hvordan så dårlig renhold kan være koronavennlig er meg en gåte.
Putene var også svært dårlige, og godt brukt.

Blir ikke nytt besøk her.

1  Takk, 212anen
Anmeldt 24. juli 2021

Veldig bra hotell i Tromsø. Vi hadde nydelig utsikt, god frokost og rent og pent. Fine rom til prisen og utmerket beliggenhet i Tromsø. Veldig hyggelig personale som var hjelpsomme og imøtekommende. Finner ikke noe å trekke for og synes derfor det kan få full score innenfor standarden.

Takk, RouleurKJH
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fint hotell sentralt i Tromsø. Bodde her en natt når jeg reiste hjem fra jobb i Hammerfest. Ble tatt godt imot og fine rene rom. God frokost og følte en ble tatt godt vare på med hensyn til Corona perioden vi er i nå. Anbefales. Anbefales for helgebesøk.

Takk, 74-tattoo
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Veldig sentralt, moderne og gode rom.
Frokost helt OK, men ikke på toppen av hotell frokoster som man kanskje forventer på et slikt hotell.
Flott bar i 11 etasje med fin utsikt til midnattssol eller Nordlys.
Gull medlem hos Choice får voucher, men denne er på dette hotellet kun mulig å bruke i resturanten og ikke bare. ( veldig merkelig regel )

Takk, 735p_lb