2 personer ser på dette hotellet
Booking.comUSD 162
travelup.comUSD 163
TripadvisorUSD 162
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Jeg pleier å bo på dette hotellet når jeg må overnatte i Tromsø. Denne gangen dro jeg ned min samboer og vår lille datter. Hun fikk velge hvor vi skulle dra på årets lille ferie og også hvor vi skulle overnatte. Vi gikk for en juniorsuite. Rommet var stort og fint og med en fantastisk utsikt. Jentungen fikk satt opp senga si i spissen av rommet, helt omgitt av vinduer. Stor stas!
Dessverre var rommet veldig skittent. Masse hybelkaniner på gulvet, vinduskarmene hadde et solid lag med støv og den ene stolen hadde det jeg håper var kaffe sølt nedover sidene. Kjedelig å begynne langhelgen med å shine opp et rom som definitivt var dyrt nok.
Jeg kontaktet forøvrig resepsjonen som beklaget og skulle bringe det videre til renhold. Dessverre ble det ikke renere av den grunn..

1  Takk, gecc01
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Vi var her 4 netter- 2 voksne med tenåringsdatter. Merkelig at ekstraseng ikke var satt på plass og ferdig oppredd da vi ankom. Dette måtte vi selv fikse. Fint rom med god utsikt og sentral beliggenhet. Elendig vanntrykk i dusjen. Standard frokost.

Takk, 876ninak
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Jeg er svært skuffet over dette oppholdet, først og fremst pga dårlig renhold og manglende renhold på rommene. Hotellet sier at pga korona så er det ingen rydding og vasking av rom mens man bor på hotellet. I stedet må gjestene selv gå ned i resepsjonen og hente nye håndklær, toalettpapir etc. ingen henter søppel og skitne håndklær, så de må bare ligge inne på rommet. Hotellet sier dette er bransjestandard, noe som er merkelig siden andre hoteller faktisk har roomservice. Hotellkjeden er kynisk og utnytter muligheten for å få koronastøtte fra staten og holder renholdspersonalet permittert. Hele teppegulvet i etasjen vi bodde i var svært støvete. Vi kom en torsdag, da lå det noe mat på gulvet utenfor døren til naborommet vårt, det var ikke fjernet mandag da vi dro. Hvordan så dårlig renhold kan være koronavennlig er meg en gåte.
Putene var også svært dårlige, og godt brukt.

Blir ikke nytt besøk her.

1  Takk, 212anen
Anmeldt 24. juli 2021

Veldig bra hotell i Tromsø. Vi hadde nydelig utsikt, god frokost og rent og pent. Fine rom til prisen og utmerket beliggenhet i Tromsø. Veldig hyggelig personale som var hjelpsomme og imøtekommende. Finner ikke noe å trekke for og synes derfor det kan få full score innenfor standarden.

Takk, RouleurKJH
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fint hotell sentralt i Tromsø. Bodde her en natt når jeg reiste hjem fra jobb i Hammerfest. Ble tatt godt imot og fine rene rom. God frokost og følte en ble tatt godt vare på med hensyn til Corona perioden vi er i nå. Anbefales. Anbefales for helgebesøk.

Takk, 74-tattoo