Gratis avbestilling frem til 10.02.23
Gratis avbestilling frem til 09.02.23
eDreamsUSD 282
Orbitz.comUSD 302
Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Hadde booket rom på enter city living og ble ombooket til dette hotellet. Fikk ikke noe prisreduksjon selv om standarden er mye dårligere. Ikke frokost, dårlig lukt på rommet, dårlige senger(alt for myk).

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, oveeivindh
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Kan ikke anbefale å betale depositum med kort, da må du vente bortimot en uke før du får det tilbake!! Fikk ikke opplyst når vi var der at dette kunne betales kontant, synes dette er unødvendig praksis! Så jeg kan ikke anbefale dette hotellet. Da finnes det mange bedre alternativ i Tromsø

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, shantika79
Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet fremsto på sine sider som et lite og hyggelig sted. Stikkordet var lite, badet var så lite at man må sitte på tvers ptoalettet, og rommet var generelt trangt. Det var et skrivebord, men man fikk ikke plass her uten og møblere om, helst sette andre møbler på gangen. De tilbyr ingen fellesområder utenom noen benker ved resepsjonen. Det skal sies at det var rent, og sengene var OK. Brannalarmanlegget er gammelt, men jeg forutsetter at det virker, ellers trange rømningsveier.
Alt dette kan jeg leve med, men at de skal ha over Kr 2.200,- for dette er et ran, og det er til og med uten frokost...

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Seileren
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Vi er på gjennomreise gjennom hele Norge, og har dermed tilbrakt noen netter på hoteller i det siste. Og dette er uten tvil favoritten. Lunt og fint rom, og vi fikk låne vaskemaskin (noe vi satt veldig pris på). Veldig trivelig personale.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 903marid
Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Hotellet har flere flotte leiligheter i bygårder nært sentrum, i et rolig område av byen. Hotellet tilbyr leiligheter fra ett til fire soverom. Det er rene godt utstyrte leiligheter med god plass. Betjeningen er høflig og hjelpsomme. Anbefales varmt.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 817beatek
NilsWinther, General Manager på Enter Viking Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2018

Hei Beate K!
Tusen takk din tilbakemelding, det setter vi pris på :)
Du er alltid velkommen igjen!