Gratis avbestilling frem til 26.08.22
Gratis avbestilling frem til 25.08.22
Trip.com
eDreamsUSD 77
Anmeldt 8. november 2019 via mobile enheter

Hyggelig betjening og kaffe og vaffel ved innsjekk hjelper ikke nok på opplevelsen.
Knirker i gulv og svært lytt. Hører folk komme og gå. Sengen var enkel og ikke hotellstandard god å ligge på.
Pris differanse mellom dette og virkelige hoteller var ikke større enn at jeg angrer på mitt valg.Det serveres ikke frokost, noe jeg var kjent med ved bestilling, men det trekker ikke opp akkurat.
Jeg bor nok andre plasser om muligheten er der.

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, Toffeeboy
Anmeldt 4. oktober 2019 via mobile enheter

Valget falt på leilighet denne gangen da babyen måtte bli med på reisen i forbindelse med jobb. Prismessig er dette et kupp! Men som de fleste har nevnt, plassen er average, møblene er nittitalls og nettet fungerer så som så. Jeg tenker at hadde de gjort noe med uteplassen utenfor leilighetene så kunne det ha vært med på å løfte opp inntrykket av plassen.
Hyggelig resepsjonist, men var borte i over et kvarter når jeg skulle sjekke ut - dette er vel strengt tatt ikke engang akseptert på campingplasser engang.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, AneSom123
Anmeldt 2. september 2019 via mobile enheter

Leilighet: leide leilghet her for noen netter med noen kompiser. Ypperlig hvis du ikke bryr deg om møkkete overflater. God plass, kjøleskap, vaskemaskin og det man trenger. Gunstig for oss som bare trengte tak over hodet og ikke bryr oss om så mye annet. Ok pris. Internett virket ikke.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, livsnyteren11
Anmeldt 29. juni 2019

Hyggelig personale. Rene og pene rom. Ligger sentralt i Tromsø med kort vei til restauranter, kaia og handlegate.
Koselig å steke vafler i resepsjonen.
Absolutt ikke et familiehotell. Festing og bråk på kvelden.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Anita H
Anmeldt 24. juni 2019

Hadde booket rom på enter city living og ble ombooket til dette hotellet. Fikk heller ingen prisreduksjon selv om standarden er mye dårligere. Fikk beskjed om at vi hadde blitt oppdatert til en suite, men da vi kom til viking hotell fikk vi ei kjellerleilighet med dårlig standard. Gummien nede på dusjdørene var gammel og mørk av skit/mugg, og det ble vann over hele badgulvet når man dusjet. Man kunne ikke ha soveromsvinduet åpent da det ligger på bakkenivå og har ingen sikkerhetslås så folk eller dyr kunne kommet inn. Det var også trafikk rett utenfor så det var mye støy om natten. På soverommene var det satt opp vifter på veggene, men disse fungerte dårlig. Vi betalte 1300kr for ei natt, og vi blir aldri å bo på dette hotellet igjen og heller ikke city living.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Eilen92