“Helt ok”

Kjøkken: Pub
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig sted for å ta en øl. Maten lager nabopizzariaen. Bestilte gratinerte nachos, som var helt ok. Litt liten porsjon og lite annet enn nachochips.

Takk, 217sebastianj

Anmeldt 8. juli 2019

Rorbua er en reise verdt! Og der finnes to M er som bør nytes med glede. Jeg snakker her om Mack øl og Mydland pølser, jeg valgte meg en Mack fatøl og en Mydland pølse uten brød og noe tilbehør. Og det var godt! Øl og pølse laget med kjærlighet og fagkunnskap.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Fritjof S
Anmeldt 18. februar 2019

Etter en bedre opplevelse med hundekjøring og god mat, bar stemningen god og kvelden ennå ung. Tok da en tur på Rorbua Pub, for litt god drikke og hyggelig prat med gode kolleger. Live musikk på bua denne kvelden, så stemningen var god. Koselig plass. De har en 1 og 2 etasje, så i 2 kan en trekke seg litt tilbake for en prat. Trivelig betjening.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Bjørn Arvid M
Anmeldt 10. oktober 2018

Kjent fra TV. Svarthvitt dengang? Ombygd og stort. Pubpreg nede. Mer veikro oppe. Seminarreisende og lokale. De første dominerer ofte. Tidvis "levende" musikk. Oftest en med gitar og variabel vokal. Stedet er stort nok til at en kan skjerme seg fra dette. Innredningen nede innbyr til uformelle samtaler mellom bordene og andre gjester.

1  Takk, Lars162
Anmeldt 9. september 2018

Tok en øl - ikke grunn til å sitte så veldig lenge å sutte på atmosfæren. Dette er jo en legende i Tromsø, men etterhvert som tiden går blir legender værende mens nye og mere spennende plasser vinner terreng.

1  Takk, Mr H

Reisende som så på Rorbua Pub, så også på

Har du vært i Rorbua Pub? Del dine erfaringer!