“Middag på The Edge”

Vurdert som nr. 21 av 131 Restauranter i Tromsø
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Tørr reinsdyrfilet som var overstekt, saus??? Ikke anbefal reinsdyrfilet som gjennomstekt, da blir den ikke god!! fiskerett som ikke svarte til forventning , 3 stk på en hummer og noen få fiskestykker i tillegg??? Bytt ut en tørr og lite kjøttfull hummer med lokal råvare som kongekrabbe! Vil ikke anbefale dette spisested, styr unna !

Takk, Åsfrid D
Catalina M, Manager på Kitchen & Table Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Hei, vi beklager at dere har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Kan jeg spørre når dere spiste middag hos oss?

Anmeldt 28. desember 2018

En tørr/innskrumpet hummer delt på tre personer, uten råd og veiledningom hvordan det da skal deles. Kompenseres ved en liten fiskefilet og en grønnsalat.
Blid og hyggelig betjening, men store hull i kunnskapen.
Ikke imponert over svaret fra restaurantsjefen pr mail 2 dager etterpå.

Takk, Vidaren
Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig mat i flotte omgivelser. God servise av servitør Marte gjorde opplevelsen super. Takk for maten Radek og Jacob.

Takk, BoardingPass413049
Catalina M, Food and Beverage Manager på Kitchen & Table Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2018

We could not be more thankful for letting us know about your 5 stars experience in our restaurant!

Your feedback is valuable to us, but even more important is your recognition for Marte, Radek and Jacob.

Together with our waiters and chefs, we are looking forward to welcoming you back in the near future!

Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Spiste her når jeg bodde på Edge og var storfornøyd. Burger og chips var valget og begge deler var perfekt. Urban, moderne og upscale stil, smaken likeså.

1  Takk, Tony H

Thank you for your review!

Our chefs are happy to hear you enjoyed our product!

In behalf of our K&T team, I would like to welcome you back in our restaurant in the near future and wish to be able to offer you a 5 stars experience.

Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Spiste fellesmiddag i forbindelse med en samling av Nord-Norges beste kokker og råvareleverandører. Vi ble servert laber service og gjettekonkurranse rundt hva vi fikk servert da det ikke fulgte med noen opplysninger under servering. Fraværende personale og ingen snakket norsk. Ville likevel gi dette stede en seconds change da selve hotelloppholdet med frokost var veldig bra. Var en helt annen opplevelse, imøtekommende personale og nydelig mat. Servitør Marte virker trygg i rollen og fornøyd med arbeidsplassen sin. Ga gode råd om menyen og ble akkurat passe mett. Veldig fornøyd. Så 1 stjerne for første middag, 5 for siste! :)

Takk, FLOLofoten

Reisende som så på Kitchen & Table Tromsø, så også på

Har du vært i Kitchen & Table Tromsø? Del dine erfaringer!