“Dropin”

Kjøkken: Moderne, Grill
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Kom en gruppe på 13 en kveld. De kunne tilby oss 3retter å velge mellom.
Synes det tok litt for lang tid før vi ble tilbudt noe å drikke. Tørste alle sammen etter en hel dag med reise

1  Takk, Ninamikkelborg

Anmeldt 10. oktober 2018

Inners i hotellets første etasje. Flere bord med flott utsikt til det maritime. Bra besøkt en tirsdag kveld. Alle hotellgjester med bonger som subsidierer måltidet? Rask og hyggelig service. Grillet sei smakte bra det...

Takk, Lars162
Anmeldt 6. september 2018 via mobile enheter

Det ble en stopp her under mitt opphold på Ishavshotellet, men jeg leter etter annet neste gang jeg er kjøttsulten.
Stedet er for med min topp frokostrestaurant og jeg har spist helt fortreffelige luncher.
Aldri feil service, blide og hyggelige, men ikke helt hjem.

Dato for besøk: august 2018
Takk, SveBra
Anmeldt 19. juli 2018

Koselig restaurant med god service .
Vi valgte buffet i stedet for a la carte.
Maten smakte godt. Anbefales .

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Irene J
Anmeldt 30. juni 2018 via mobile enheter

Hadde den glede av å bli invitert tilbake til Roast med påspandert middag etter at forventningene ikke ble forfylt ved sist besøk.

Service 4/5: dette skortet litt sist gang, men denne gang var betjeningen svært imøtekommende og service minded, intet å påpeke.

Hovedrett 2/5: Jeg ble anbefalt roast board som jeg forstod var signatur retten. Retten så innbydende ut, men når den ankom bordet var den lunket, kjøttet hadde lite smak. Miniburgeren var meget god, skuffende i all hovedsak.

Dessert 4/5: Jeg fikk servert brownies og kaffe til dessert. Desserten var meget god og det var nok til to personer. Jeg valgte vanlig trakterkaffe til denne desserten, kaffen var overraskende god! Anbefales!

Overall 3/5: Mitt inntrykk av hovedretten og mine forventinger for en «second chance» stod desverre ikke til forventningene. Heldigvis serverte de dessert som hevet mitt helhetsinntrykk. Ventetiden var også noe lang, jeg ventet 35 minutter på hovedrett, nabobordet ventet i nesten 20 minutter på dessert. Jeg har spist på over 30 Scandic hotell i scandinavia, og denne kommer desverre ut som en av de dårligste, både med tanke på pris og kvalitet.

Dato for besøk: juni 2018
2  Takk, GlobePilot

Reisende som så på Roast, så også på

Har du vært i Roast? Del dine erfaringer!