Hyggelig service!

I disse covid-19 tider så er det endrede åpningstider på restaurantene i Tromsø, så damene var... les mer

Anmeldt 2. mars 2021
Ingeborg56
Oslo, Norge
Hyggelige og kunnskapsrike

Jeg besøkte Tromsø og ønsket å sjekke ut om byen hadde en god guidetjeneste for enkeltreisende... les mer

Anmeldt 13. september 2019
lahelgen
Vadsø, Norge
Les alle 1 552 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Tromsø
Nordlysjakt med buss
759 anmeldelser
Northern Lights Chase
412 anmeldelser
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Dette er et nyttig sted å stikke innom når du er på kaia og har glemt vintertøy. Helt Ok. Det er en utfordring ag det er så mange steder som framstår som turistinformasjon i sentrum.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, HCMy
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Tok kontakt for råd om hva man kan gjøre med en 4 åring. De var veldig hyggelige og hjelpsomme og gjorde turen til en suksess.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, Tony H
Anmeldt 20. juli 2017 via mobile enheter

Meget god hjelp av en lokal dame som kunne anbefale blant annet Omvisning på Mack, Ølhallen, Botanisk hage mm.Her var det mange gode råd og tips og få!!! Takk for meget god service!

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, OdBjB
Anmeldt 6. juli 2017 via mobile enheter

Vi skulle se oss rundt et par dager og fikk gode råd, kart og forklaringer slik at vi kunne komme oss rundt enkelt. Vi kjøpte et dagspass på lokalbussen, kr 100 pr person, og kunne da reise som vi ville lokalt i løpet av 24 timer

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, sylvis96
Anmeldt 27. juni 2017 via mobile enheter

Flinke serviceminded ansatte. Vi fikk gode innspill til turer og opplevelser. Fikk alt vi trengte av brosjyrer og til og med informasjon om priser.

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, runarov