kr 697
Bli belønnet med One Key
kr 694
Fullt refunderbart før lør. 1. jun.
Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
Bli belønnet med One Key
Haakon P
2,0 av 5 boblerAnmeldt 24. nov. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: november 2018
KaterinaK2899, Guest Relations ManagerComfort Hotel Xpress Tromso, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 26. nov. 2018
Hei Haakonp2018!

Her var det litt så som så, mye som jeg ser vi kunne vært foruten med en bedre kommunikasjonsflyt, og det tar vi selvsagt selvkritikk for.
Innsjekk/utsjekk kan ta litt tid, alt etter hvor mange som skal inn og ut - for de som helst ikke vil stå i kø (hvem vil egentlig det?!) anbefaler jeg alltid å sjekke inn selv på ipadene våre. Da unngår man den verste køen, og man slipper småsnakk man kanskje ikke egentlig er i humør til :-)
Senga er en av mine favoritter, og varmekablene i badgulvet.
Angående lys så er det lys på badet, men man må trykke nøkkelkortet ganske hardt ned i kortholderen så man hører et klikk - neste gang anbefaler jeg deg å ta telefonen ned, ingen skal være nødt til å pusse tenna i mørket!
Det siste jeg skal kommentere er prisen; vi ligger alltid 20-30% under markedet på pris, nettopp på grunn av regjøring og frokost.
Med det sagt håper jeg du gir oss en sjanse til, så vi kan forbedre inntrykket ditt (lover at du skal slippe å pusse tenna i mørket!) :-)

//Katerina K, Service Manager
    kr 1 422
    kr 1 619
Se flere hoteller i Tromsø
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Har bodd på dette hotellet flere ganger - helt greit når man er på gjennomreise og i utgangspunktet bare trenger ett sted å sove. Rommene er små, men det er rent og ordentlig. Hotellet tilbyr ikke frokostbuffét, men for vår del var det helt greit denne gangen, da vi skulle reise videre med fly grytidlig om morgenen.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, danvidarj
KaterinaK2899, Guest Relations Manager på Comfort Hotel Xpress Tromso, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. oktober 2018

Hei Dan Vidar,
Takk for at du har tatt deg tiden til å legge igjen en liten anmeldelse av hotellet her på TripAdvisor! Det hjelper oss så vi alltid kan være klar til å forbedre gjesteopplevelsen :-)
Håper vi ser deg igjen nesten gang du er innom byen!

//Katerina K, Service Manager

Anmeldt 17. september 2018

Flott hotell i sentrum med verdens triveligste personale. Rent og pent og ikke minst svært billig. Vi bodde der fra tirsdag til onsdag. Det var gangavstand til det meste. Litt trangt rom, men det gjorde ikke så mye for bare ei natt. Anbefales 😊

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, age905
KaterinaK2899, Guest Relations Manager på Comfort Hotel Xpress Tromso, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2018

Hei Age905,
Takk for en super anmeldelse! Håper vi ser deg igjen, vi skal definitivt gjøre vårt beste for å øke scoren enda litt til!

Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Til knappe 600 for en natt forventet jeg ikke all verden. Og fikk mer. Innbydende foaje/bar/resepsjon/lounge med flere sittegrupper. Mørke farger med trendy design. Hyggelig betjening. Flott rom. Lite, men stort nok. Behagelig seng. Kontorplass. Lite, men nytt og innbydende bad. Ingen frokostrestaurant, men det er helt greit. Og mulig å kjøpe med seg frokost på vei ut.

Tommel opp!

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, olasandness
Katerina K, Guest Relations Manager på Comfort Hotel Xpress Tromso, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2018

Hei Olasandness!
Takk for at du valgte å bo hos oss, og takk for at du har tatt deg tiden til å legge igjen en (strålende!) anmeldelse!
Jeg elsker å lese at vi har imponert noen med å levere et produkt som definitivt er verdt mer enn man betaler for - det er alltid det vi ønsker.
Det ser ut til at vi passer godt sammen, og jeg håper vi får se deg i Tromsø igjen!

Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Har hatt to meget flotte opphold på xpress hotel Tromsø. Sengene/madrassene er kjempegode å ligge i, og rommene veldig rene og ryddige. Servicen i resepsjonen er også veldig bra, og hjalp oss med både spørsmål og ved feilbestilling uten ekstra kostnad.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 180_ser
Katerina K, Guest Relations Manager på Comfort Hotel Xpress Tromso, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2018

Hei Åse R,
Anmeldelsen din av hotellet ga en flott start på uka! Så godt å høre at du har vært fornøyd hos oss, og at du har bodd hos oss ved flere anledninger, det er ingenting som er mer spennende enn gjester som kommer tilbake :-)
Håper vi ser deg igjen om ikke så lenge!

Anmeldt 19. juni 2018

Helt greit hotell. God overnatting til en grei pris. Stille og rolig. Ikke parkering. Godt fornøyd totalt sett. Hyggelig betjening. Sentrumsnært. Gode spisesteder like i nærheten. Parkering i Fjellhallen like ved. Nærhet til alt .

Romtips: Billig og bra
Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, sveinungthorkildsen
Katerina K, Guest Relations Manager på Comfort Hotel Xpress Tromso, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2018

Hei Sveinung,

Takk for at du valgte oss, og for at du har tatt deg tid til å legge igjen en anmeldelse av hotellet, det hjelper oss i arbeidet mot å alltid forbedre oss! :-)
Det ser ut til at du har hatt et flott opphold hos oss, så vi håper vi ser deg igjen! :-)