Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Et hotell skal levere tre ting:
1. Knirkefritt adm (innsjekking, WiFi, bad/dusj)
2. En god natts søvn
3. En bra frokost

Dette hotellet leverte på 1.5 av dem.

Innsjekking tok en evighet. Utsjekk likeså. Det kombinerte konseptet med bar og resepsjon fungerer kanskje, men hjelpes for en ventetid.
Senga var bra.
Frokost finnes ikke, det må du kjøpe i en kjøledisk. Flyplasspriser på appelsinjuice, "ola-pakka" og yoghurt.
Rommet vaskes hver 4. dag. Det er kanskje derfor det ikke var lys på badet. Jeg kom veldig seint, så jeg orket ikke ringe ned til det ene mennesket i barsepsjonen, og pussa tenna i mørket.
WiFi gikk lett men var treigt.
Flybuss stopper like i nærheten, smooth.
Standard hotellpriser på rom, men igjen, hos de andre får du frokost inkludert.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, haakonp2018
KaterinaK2899, Guest Relations Manager på Comfort Hotel Xpress Tromso, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Hei Haakonp2018!

Her var det litt så som så, mye som jeg ser vi kunne vært foruten med en bedre kommunikasjonsflyt, og det tar vi selvsagt selvkritikk for.
Innsjekk/utsjekk kan ta litt tid, alt etter hvor mange som skal inn og ut - for de som helst ikke vil stå i kø (hvem vil egentlig det?!) anbefaler jeg alltid å sjekke inn selv på ipadene våre. Da unngår man den verste køen, og man slipper småsnakk man kanskje ikke egentlig er i humør til :-)
Senga er en av mine favoritter, og varmekablene i badgulvet.
Angående lys så er det lys på badet, men man må trykke nøkkelkortet ganske hardt ned i kortholderen så man hører et klikk - neste gang anbefaler jeg deg å ta telefonen ned, ingen skal være nødt til å pusse tenna i mørket!
Det siste jeg skal kommentere er prisen; vi ligger alltid 20-30% under markedet på pris, nettopp på grunn av regjøring og frokost.
Med det sagt håper jeg du gir oss en sjanse til, så vi kan forbedre inntrykket ditt (lover at du skal slippe å pusse tenna i mørket!) :-)

//Katerina K, Service Manager

Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Har bodd på dette hotellet flere ganger - helt greit når man er på gjennomreise og i utgangspunktet bare trenger ett sted å sove. Rommene er små, men det er rent og ordentlig. Hotellet tilbyr ikke frokostbuffét, men for vår del var det helt greit denne gangen, da vi skulle reise videre med fly grytidlig om morgenen.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, danvidarj
KaterinaK2899, Guest Relations Manager på Comfort Hotel Xpress Tromso, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. oktober 2018

Hei Dan Vidar,
Takk for at du har tatt deg tiden til å legge igjen en liten anmeldelse av hotellet her på TripAdvisor! Det hjelper oss så vi alltid kan være klar til å forbedre gjesteopplevelsen :-)
Håper vi ser deg igjen nesten gang du er innom byen!

//Katerina K, Service Manager

Anmeldt 17. september 2018

Flott hotell i sentrum med verdens triveligste personale. Rent og pent og ikke minst svært billig. Vi bodde der fra tirsdag til onsdag. Det var gangavstand til det meste. Litt trangt rom, men det gjorde ikke så mye for bare ei natt. Anbefales

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, age905
KaterinaK2899, Guest Relations Manager på Comfort Hotel Xpress Tromso, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2018

Hei Age905,
Takk for en super anmeldelse! Håper vi ser deg igjen, vi skal definitivt gjøre vårt beste for å øke scoren enda litt til!

Anmeldt 1. september 2018

Hyggelig personale, litt små rom. Rengjøringen kunne vært bedre, var en flekk her og der på gulvet, men ingen ''dealbreaker. Sengen var i seg selv god, men det at den var ''kilt'' mellom to vegger gjorde det en anelse ubehagelig for meg som er forholdsvis høy. Ingen kjøleskap på rommet. En del støy på dagtid fra byggvirksomhet.

Alt i alt var dette er okei hotell, med fantastisk personale. Alltid hyggelig. Sen utsjekk gratis på Søndager er et enormt pluss. Veldig sentrumsnært. Hadde kanskje vært greit med et lite kjøleskap og vannglass på rommet, men dette er flisespikkeri.

Dato for oppholdet: august 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, mflene

Hei mflene!

Kanskje ingen dealbreaker, men ikke den standarden vi har satt for oss selv - vi vil alltid at du skal gå inn på rommet å tenke "wow!" - jeg håper vi ser deg igjen så du kan få oppleve akkurat det! :-)

Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Til knappe 600 for en natt forventet jeg ikke all verden. Og fikk mer. Innbydende foaje/bar/resepsjon/lounge med flere sittegrupper. Mørke farger med trendy design. Hyggelig betjening. Flott rom. Lite, men stort nok. Behagelig seng. Kontorplass. Lite, men nytt og innbydende bad. Ingen frokostrestaurant, men det er helt greit. Og mulig å kjøpe med seg frokost på vei ut.

Tommel opp!

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, olasandness
Katerina K, Guest Relations Manager på Comfort Hotel Xpress Tromso, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2018

Hei Olasandness!
Takk for at du valgte å bo hos oss, og takk for at du har tatt deg tiden til å legge igjen en (strålende!) anmeldelse!
Jeg elsker å lese at vi har imponert noen med å levere et produkt som definitivt er verdt mer enn man betaler for - det er alltid det vi ønsker.
Det ser ut til at vi passer godt sammen, og jeg håper vi får se deg i Tromsø igjen!