Destinia.com
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Rimelig og greit hotell i sentrum. Rent og ok hotellrom med det du behøver for en natt. Hyggelig og hjelpsom betjening i bar/resepsjon . Flere resturanter og butikker i samme gate, og kun 2-3 minutt til nærmeste kjøpesenter. Avis bilutleie rett rundt hjørnet også.

Takk, alfmagne
Barception Comfort Hotel Xpress Tromsø, Owner på Comfort Hotel Xpress Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!
Velkommen tilbake ved ditt neste besøk :)

//Barception crew

Anmeldt 19. oktober 2020

Vi har nå i løpet av sommeren og høsten 2020 bodd flere netter på hotellet, og har funnet oss godt til rette og følt oss hjemme fra første stund.
Når du ankommer hotellet, og blir møtt av Katerina eller Vilde, som er både blide, hyggelig og servicevennlig, ja da vet du at oppholdet blir perfekt.
Nå har ikke hotellet frokostsal, men hvem savner nå egentlig det når du kan kjøpe frokost pakke i resepsjon for en billig penge, og nyte frokosten i lobbyen, eller i fred og ro på rommet.
Hotellet har en gjestfri atmosfære, noe vi og alle andre gjester setter stor pris på.
Hotellet fremstår som nytt, og ligger bare noen skritt unna Storgata som er handlegaten i Tromsø.
Rommene har altid fremstått som rene og ryddig, og badene er av god klasse med god varme i golvene.
Hotellet har gunstige priser, og vi kan trygt anbefale Choice Express som et godt alternativ til ditt neste opphold i Tromsø

Dato for oppholdet: oktober 2020
1  Takk, Fastdalen
Katerina Kourtzaki, General Manager på Comfort Hotel Xpress Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2020

Hei Tore,
Tusen takk for en helt fantastisk flott review som varmer hjertet.
Det er ekstra trivelig å drive hotell når vi får så flotte tilbakemeldinger, og vi får oppleve stamgjester som gjør dagen hakket lysere nå som mørketiden nærmer seg.
Vilde har vist seg å være en stjerne i resepsjonen, og det er godt at det ikke bare er jeg som synes det!

Vi gleder oss allerede til neste gang vi sees i Tromsø!
//Katerina K,
Manager of Operations

Anmeldt 13. september 2020 via mobile enheter

Dette er hotellet for de som vil betale for det viktigste, nemlig et enkelt og rent rom med et delikat bad med dusj. Meget sentralt plassert og en hyggelig resepsjon der det er mulig å kjøpe enkel mat eller en øl/drink. Man kan kjøpe frokost som serveres på hotell Edge en liten spasertur unna. Vi opplevde betjeningen som hyggelig, men et lite minus for opplevelsen da en gammel man forsøkte å kjøpe en øl i baren. Han ble avvist da han kun hadde kontanter å betale med. Kontanter er vel fortsatt gyldig betalingsmiddel i Norge?

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Halvor58
Katerina Kourtzaki, General Manager på Comfort Hotel Xpress Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2020

Hei Halvor58,
Tusen takk for tilbakemeldingen din her på TripAdvisor, vi setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger, og det gjør fremtidige reisende også! :-)
Vi er i utgangspunktet et kontantfritt hotell, og i "disse tider" så gjør vi få unntak - men det kan jo være at personalet vårt har tatt en avgjørelse basert på annen informasjon enn kontanter i den situasjonen du var vitne til.

Jeg håper vi får ønske deg velkommen hos oss igjen om ikke lenge.

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde tre netter i juli 20. Relativt nytt, små men praktisk og effektivt rom til svært god pris. (Dbl to senger). Sentralt. God service og hyggelige personale. Tilbud på frokost på Edge Hotel til avtalepris anbefales. ( Kr 150).

Takk, fjellgeita56
Katerina Kourtzaki, General Manager på Comfort Hotel Xpress Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Hei Fjellgeita56!

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en review på TripAdvisor, det setter vi skikkelig stor pris på! :-)
Jeg håper Tromsøferien sto til forventningene (forhåpentligvis uten regnet vi har fått nå), og at vi får se deg igjen i fremtiden!

Anmeldt 24. februar 2020 via mobile enheter

Vi sov tre netter på dette hotellet, og var fornøyde med service. Her får man det man betaler for. Relativt nytt, rene rom og sentral beliggenhet. Hyggelig personale. NB: dropp frokostpakken, ikke verdt 99kr

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, 735elisew
Katerina K, Guest Relations Manager på Comfort Hotel Xpress Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mars 2020

Hei 735elisew,
Tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive en tilbakemelding etter oppholdet ditt!
Velkommen igjen! :-)