4 timer nordlys i Tromsø med båt med boblebad

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Arctic Expedition på
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Har tatt både midnattsol tur i Lofoten og dagstur til Værøy fra Reine. Fantastiske turer og så hyggelig mannskap! Virkelig anbefales!

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, ninaleonardsen
Anmeldt 14. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk tur med serviceinnstilte og hyggelig mannskap! Anbefaler denne turen, da Lofoten oppleves via sjøveien ⛴

Takk, InaBeateP
Anmeldt 30. april 2020 via mobile enheter

Svært dårlig opplevelse og syntes det var svært preget av at tilbyders mål var å tjene mest mulig penger. Lite engasjemang og dårlig fremførelse av foredrag/informasjon. Foredraget var heller ikke spesifikt rettet mot området vi var i, og opplevdes som en reklamefilm. Dårlige lokaliteter og dårlig lyd til å fremføre slikt.
Har vært med på flere hvalsafarier i nordnorge, og alle har hatt rikelig å by på. Dette hadde usedvanelig lite - om noe. Jeg vil ikke anbefale denne opratøren til noen.

Dato for opplevelse: desember 2019
Takk, 303annikenl
arcticexpedition, Marketing på Arctic Expedition, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mai 2020

Hei! Vi beklager at du ikke hadde en god opplevelse. Vi prøver å tilby vår beste service ombord med presentasjoner av området, for å levere kunnskap om hvalenes oppførsel og også med guider med lokal kunnskap og erfaring. Vi vil gjerne invitere deg igjen neste gang du er i Tromsø på en gratis tur med oss, slik at du kan få en bedre opplevelse :) Gi oss beskjed neste gang du er i Tromsø (info@arcticexpedition.no)

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Vil anbefale Artic Explorer på det
Varmest. Gode fasiliteter - dyktig og sevicevennlig crew. Og ikke minst, vi fikk orkesterplass til hvalshow i fjorden. Takk for fine opplevelser

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, sstabell
Traveler819626, Eier på Arctic Expedition, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Hei

Tusen takk for din tilbakemelding :) Så flott at dere fikk se hval på vår tur. Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 25. mai 2018

Bestilt tur til Pyramiden med hurtigbåt. Når vi ble plukket opp fra hotellet ca 30 min før avgang så fikk vi beskjed om at det var for mye is i fjorden til å komme inn til Pyramiden. Dette var opplysninger som var kjent for operatøren dagevis på forhånd. Vi fikk valget om å kansellere og få full refusjon av innbetalt beløp.
Noe som var helt OK, men en seriøs aktør hadde gitt denne beskjeden på forhånd slik at vi kunne se på andre alternative aktiviteter denne dagen.
Enkleste ting i verden å sende ut e-mail/sms med denne informasjonen flere dager på forhånd !!!!
Når beskjeden gis 30 min før avgang så er det for sent til å kunne lete etter alternative aktiviteter den dagen.
Overbevist at dette er noe Arctic Explorers spiller bevisst på. De vet at de fleste påmeldte vil være med på turen siden de ikke har mulighet til å finne alternativer.

Vi endte selvfølgelig opp med å være med på fjordturen. Turen på fjorden var egentlig helt grei med fint vær og havblikk. MEN satt igjen med en sur smak på at vi aldri kom inn til Pyramiden, som i utgangspunktet skulle være et av turens høydepunkt.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Bjørn E
Stein-Are P, Eier på Arctic Expedition, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2018

Hei Bjørn

Takk for tilbakemelding. Dette er noe vi jobber med konstant, og selvsagt kunne vi sendt ut beskjed flere dager i forveien, men så vet vi aldri når isen bryter og vi kommer oss inn, slikt skjer gjerne over natten. Så om vi hadde sagt fra ett par dager i forveien, og så plutselig går isen så kommer vi oss til Pyramiden allikevel, så hadde det også blitt feil ovenfor kunden. Mai er en vanskelig tid på året nettop fordi vi ikke vet hvor lenge isen ligger, men vi har valgt å gjøre det slik at gjestene da får velge om de vil være med, og få full refusjon dersom de velger å ikke bli med.
Vi skal opplyse bedre på web om at det kan være vanskelig i mai å komme helt inn til Pyramiden, vi vet jo aldri om isen går i april eller juni..