4 timer nordlys i Tromsø med båt med boblebad

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Arctic Expedition på
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Det var Gøy og vi såg til og med Spekkhoggere!
Jeg vil at vi skal se på Dyra i havet alle gangene.Top tur!

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, guridahlt
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Har tatt både midnattsol tur i Lofoten og dagstur til Værøy fra Reine. Fantastiske turer og så hyggelig mannskap! Virkelig anbefales!

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, ninaleonardsen
Anmeldt 14. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk tur med serviceinnstilte og hyggelig mannskap! Anbefaler denne turen, da Lofoten oppleves via sjøveien ⛴

Takk, InaBeateP
Anmeldt 30. april 2020 via mobile enheter

Svært dårlig opplevelse og syntes det var svært preget av at tilbyders mål var å tjene mest mulig penger. Lite engasjemang og dårlig fremførelse av foredrag/informasjon. Foredraget var heller ikke spesifikt rettet mot området vi var i, og opplevdes som en reklamefilm. Dårlige lokaliteter og dårlig lyd til å fremføre slikt.
Har vært med på flere hvalsafarier i nordnorge, og alle har hatt rikelig å by på. Dette hadde usedvanelig lite - om noe. Jeg vil ikke anbefale denne opratøren til noen.

Dato for opplevelse: desember 2019
Takk, 303annikenl
arcticexpedition, Marketing på Arctic Expedition, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mai 2020

Hei! Vi beklager at du ikke hadde en god opplevelse. Vi prøver å tilby vår beste service ombord med presentasjoner av området, for å levere kunnskap om hvalenes oppførsel og også med guider med lokal kunnskap og erfaring. Vi vil gjerne invitere deg igjen neste gang du er i Tromsø på en gratis tur med oss, slik at du kan få en bedre opplevelse :) Gi oss beskjed neste gang du er i Tromsø (info@arcticexpedition.no)

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Vil anbefale Artic Explorer på det
Varmest. Gode fasiliteter - dyktig og sevicevennlig crew. Og ikke minst, vi fikk orkesterplass til hvalshow i fjorden. Takk for fine opplevelser

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, sstabell
Traveler819626, Eier på Arctic Expedition, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Hei

Tusen takk for din tilbakemelding :) Så flott at dere fikk se hval på vår tur. Velkommen tilbake ved en senere anledning.