Fjord Sightseeing - Miljøvennlig Tesla Model X

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Arctic Cruise In Norway AS - Day Tours på
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

I forhold til pris en elendig opplevelse . Virket lite planlagt , unnskyldinger om at det var travel ( i covidtiden??). Aldri har en skipper snakket så mye , men fortalt så lite. Frekkhetens nådegave å ta betalt for en pils når to i følget ikke kunne spise det som ble servert. Allergi var meldt på forhånd .

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, aa-gun
Arctic_Princess_NOR, Owner på Arctic Cruise In Norway AS - Day Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2021

Hei, takk for tilbakemeldingen.
Jeg har snakket med Skipper, samt sett på dialogen i forkant av deres booking.
Vi ble enig om at vi ikke behøvde å lage alternativ mat til deres ektemann. Vi fikk beskjed om at dere tok med egen glutenfri mat.
Skipper tilbød dere å lage ekstra mat.

Skipper kokte fersk fisk ekstra til ektemann som takket for dette og ga fin tilbakemelding på dette.

På grunn av Deres spesielle ønske la vi om seiligsruten slik at Dere fikk se litt ekstra rundt øyene Håkøya/Grindøya, noe de andre gjestene akspeterte. Vi prøver å være fleksibel mht ønsker. Samtidig orienterte vi om midnattsolen IKkE kunne sees pga omlegging av seilingsplanen.

Alkohol er dessverre ikke med i prisen, - men prisen er lavere enn på restaurant i byen.

- vi avtalte på forhånd ingen ekstra servering
- men vi serverte ekstra fisk til ektemann
- vi la om seilingsruten etter Deres ønsker
- vi serverte øl ombord mot betaling.

Jeg skal likevel snakke med skipper om opplevelsen ombord, se på hvordan vi kan gjøre det bedre neste gang.
Vi ønsker Dere velkommen tilbake en annen anledning, - og vi gi dere 30% prisreduskjon på en av våre std 3 timers turer.

Jeg beklager at dere ikke var tilfreds.

Mvh
Kurt A Larsen

Anmeldt 3. april 2021 via mobile enheter

Et must om du reiser til Tromsø. Fantastisk opplevelse med godt mannskap om bord. Takk for turen! :-)

Dato for opplevelse: april 2021
Takk, Matmal12
Anmeldt 24. januar 2021

Vi dro ut med Per Ståle som sørget for at dagen var helt komplett! Fantastisk opplevelse og enestående service. Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: januar 2021
Takk, 262siljea
Anmeldt 14. januar 2021 via mobile enheter

Anbefaler til alle, kjempe hyggelig tur med god mat og stemning. Folk med mye erfaring kan hjelpe de som prøver for den første gang. 10/10

Dato for opplevelse: januar 2021
Takk, kiezbi
Anmeldt 6. desember 2020 via mobile enheter

Magisk tur fra Eidkjosen og inn til sentrum, med innlagt badestopp utenfor sydspissen av øya. Fantastisk god service av et hyggelig mannskap.

Dato for opplevelse: september 2020
Takk, runeb644
Arctic_Princess_NOR, Owner på Arctic Cruise In Norway AS - Day Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. desember 2020

Tusen takk for turen, - velkommen tilbake en annen gang.