“Rotete”

Jordbærpikene Nerstranda
Vurdert som nr. 18 av 21 Smått og godt i Tromsø
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Dette stedet til ur den standard menyen til kjeden. Betjeningen var hyggelig. Dessverre skjemmes stedet av at forlatte bord ikke ryddes fort nok. Vi var der en lørdag formiddag og de kunne lett ha økt omsetningen og framstått som et rensligere og ryddigere sted om de hadde ryddet og vasket bord.

3  Takk, VacationOslo

Anmeldt 19. juni 2021

Kom innom på ettermiddagen med min samboer for en liten matbit hvor jeg bestilte et stykke gulrotkake og en croissant med brie og spekeskinke. Jeg hadde en mistanke og at maten som sto fremme på benken rundt kassen hadde stått der hele dagen, og det hadde jeg rett i. Croissanten med brie og spekeskinke var totalt nedsunket hvor salatbladene var helt slappe og uttørket fra å stå i romtemperatur en hel dag. Spekeskinken var tørket fra kantene og inn, og osten som skulle være av typen brie var altså blåmuggost (vet ikke om det faktisk var brie tidligere på dagen). Min samboer hadde bestilt lasagne med salat hvor hun et stykke inne i måltidet la merke til en stor svart skogsbille komme kravlende ut mellom salatbladene. Kort sagt en ubehagelig opplevelse. Terningkast 1.

Takk, 508odinb
Anmeldt 19. juni 2021

Jordbærpikene er veldig bevisste på smittevernsregler i forbindelse med Covid-19 og dersom man er heldig, så kan man få en flott utsikt fra et av vindusbordene. Stedet er forholdsvis enkelt med at man må bestille og betale for bestillingen på forhånd, og man må finne glass til mineralvannet etc. selv. Jeg synes ikke stedet er spennende nok og har ikke noen spesielle retter til at jeg tror at jeg kommer tilbake, men det er helt O.K. dersom man er på senteret allerede og ønsker en rask matbit.

1  Takk, Ingeborg56
Anmeldt 30. november 2020 via mobile enheter

Koselig og hyggelig atmosfære, god mat, litt stive priser, men fin utsikt. Man får det man betaler for...

Dato for besøk: november 2020
2  Takk, 86jonasberg
Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

Gikk inn og skulle ha en mineralvann meed is.
Jenta bak disken åpnet mineralvannet og slo inn 44 kr.
Jeg ba om å få ett glass med is, da sa hun at det bare var utlevert is til iskaffe, og ikke til mineralvann?
Jeg avsluttet handelen og forlot, møtte mine venner på Kaffebønna, som var topp.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Runar W

Reisende som så på Jordbærpikene Nerstranda, så også på

Har du vært i Jordbærpikene Nerstranda? Del dine erfaringer!