“Grei fotballpub”
Anmeldelse av O´Learys Tromsø Sentrum - STENGT

O´Learys Tromsø Sentrum
Kjøkken: Amerikansk
Beskrivelse: O'Learys Tromsø Sentrum - Your Second Livingroom. Vi lover god mat, hyggelig betjening og avslappet stemning. Velkommen til oss! Kjøkkenet er åpent 11.00 - 22.00 alle dager 48 TVér - 4 etasjer
Anmeldt 17. januar 2019

Var her to ganger i løpet av ei uke - og for meg var det greit å henge i baren/ved et bord - og nyte noen glass ved siden av fotballkampen. Ikke like greit å tygge tallerkenrett i samme omgivelser. Litt for mye flimmer og lyd for en slik setting - for min del.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Mr H

1923 av 301 anmeldelser

Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Jeg var her for første gang. Anledningen var at det denne kvelden var underholdning med tre stykker som sang irske
drikke -viser. Men opplevelsen var litt blandet. De skulle begynne klokka 21, men begynte ikke før 22.30 og sluttet klokka 23.15. Var litt skuffet over utvalget av viser da to av visene var norske og ikke kan kalles drikke-viser etter min mening. O'Leary kaller seg irsk pub, men har kun en type irsk øl. Resten av øl-sortene var fra et annet land eller norsk øl. Så jeg er ikke helt imponert.

Takk, 8610Steinar
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Valgte å spise her, da vi ville ha en burger. Den ene burgeren var vanskelig å skjære i men smaken var nå god.
Fin atmosfære, men synes de bør jobbe litt med servicen.

1  Takk, hegehauge
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Service innstilt og hyggelig betjening her på O’learys
Spiste en bbq cheeseburger som var veldig god.

Takk, Andreas M
Anmeldt 28. september 2018

Dro hit under fotball-VM. Fantastisk lokale, med utallige skjermer. Definitivt stedet for deg som er like sport.

Jeg gikk for Marvin Hagler’s Pulled Pork Burger. En bbq pulled pork burger med aioli, bacon og ost. Den var grei på smak, men veldig salt. Litt kvalmende i lengden. I tillegg var prisen veldig stiv. Kr 209 for en burger som ikke er hjemmelaget er altfor mye. Greit utvalg av øl.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, matnissen