“Fotballkamp”
Anmeldelse av O´Learys Tromsø Sentrum - STENGT

O´Learys Tromsø Sentrum
Kjøkken: Amerikansk
Beskrivelse: O'Learys Tromsø Sentrum - Your Second Livingroom. Vi lover god mat, hyggelig betjening og avslappet stemning. Velkommen til oss! Kjøkkenet er åpent 11.00 - 22.00 alle dager 48 TVér - 4 etasjer
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Kom inn på O’Learys og ble møtt av en hyggelig servitør som spurte hvilken kamp vi ville se og ble henvist ti 3 etg og med beskjed om å vente på bord der. Fikk bord med en gang av en hyggelig servitør og fikk meny og drikkekart fort,fikk drikken meget fort. Tok litt tid å få betalt,men det gjorde ingenting. Eneste minuset var en meget overstadig beruset mann som gikk fra bord til bord der...

Dato for besøk: august 2020
Takk, SivHege2013

Anmeldt 23. mars 2020 via mobile enheter

Æsj. Dårlig mat. Dårlig service. Drar aldri dit igjen. Ikke værdt pængan. Du får soggy fries. Halv lunken hamburger! Men hey det e jo en kjede! Å de har som regel dårlig rykte på sæ fra før av! Gå heller på huken pub. Bedre burger der!

Dato for besøk: april 2019
Takk, sakoria
Anmeldt 26. februar 2020

Du får akkurat det du forventer av O`Learys. Haugevis av sport på utallige skjermer, god burger og øl. Liker du sport burger og øl, ta turen.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 336gj_rans
Anmeldt 14. januar 2020 via mobile enheter

Jeg og 3 venner var på O'learys for å spise middag. Opplevelsen startet veldig bra med en svært trivelig servitør som viste oss til bordet. Det var ekstra god plass så vi fikk sitte i VIP sofaen. Maten var også svært god.

Når vi skulle betale endret derimot hele opplevelsen seg. Vi husket ikke helt hva alt het på menyen og forklarte ut av beste evne hva vi hadde bestilt. Alle hadde tillegg i bestillingene (større rett). Vi fikk et inntrykk av at personen bak disken trodde vi prøvde å snike oss unna å betale. Vi ble gjentatte ganger spurt om det ikke tilhørte vår ordre noe mer, akkurat som om at dette var et avhør. Servitøren presterer også å si at det burde være en selvfølge at vi må oppgi en hver detalj om rettene vi hadde spist. Dette ødela desverre min opplevelse på O'learys.

Prikken over i'en var at beløpet på kortterminalen var 60kr mer enn hva jeg skulle ha betalt. Dette ble det riktignok rettet opp i.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, 117eirikh
stmich, Daglig leder på O´Learys Tromsø Sentrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2020

Hei og beklager en dårlig avslutning på enn eller god opplevelse her på O´Learys.
Setter stor pris på at du tok deg tid til å gi tilbakemelding slik at vi kan bli bedre. :-)
Hadde vært supert om du kunne sendt en kort epost med litt noen detaljer om når dette besøket var og om det var forskjellige servitører som serverte dere/tok betaling og at vi kan rette opp i dette ovenfor dere som gjester.

Mvh
Daglig Leder
Ståle

epost: tromso.sentrum@olearys.no

Anmeldt 1. desember 2019 via mobile enheter

Ble møtt ved døren etter en stund av servitør som tydelig ikke ville møte deg med blikket. Hun hadde ikke tid til verken hilse, si vent litt eller noe. Vi følte oss oversett.
Etter en arrogant servitør viste oss bordet, fikk vi menyen.
Bestilte en gjennomstekt burger. Den var veldig hardt stekt og smakte brent. Ikke imponert.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, 159kjetilk