“God mat. Ingen håndhygiene.”
Anmeldelse av Burger King

Burger King
Vurdert som nr. 20 av 21 Smått og godt i Tromsø
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Tok utrolig lang tid å få maten. Ingen brukte hansker, selv ikke de som lagde maten bak. Ingen tegn til håndhygiene blandt de ansatte. Veldig trist. Ellers fint lokale! Selvbetjeningskassen var veldig skitten.

Takk, Marte C

Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Har vært her flere ganger i løpet av et års tid, og blir desverre like skuffet hver gang.

Her er noen punkter…

1. Møter ikke serviceinnstilte ansatte som er villige til å hjelpe, sier verken hei og flere snakker dårlig norsk
2. Maten har flere ganger vært kald og virker «gammel»
3. Det er alltid utrolig skittent der, selv om det er rolig i restauranten. Det ligger mat på gulvene, brusdispenseren er skitten etc.
4. Jeg har flere ganger bestilt mat og fått feil mat, selv om man bestiller de simpleste tingene (ekstra skuffende når man bestiller med foodora og det ikke bare er å si ifra da man ikke er i nærheten)
5. Det er ofte veldig kaldt i restauranten slik at man ikke klarer å sitte å spise uten å hakke tenner

Har lenge hatt et håp om at det skal bli bedre, men nå tenkte jeg at jeg faktisk måtte skrive en anmeldelse når det har skjedd slike ting flere ganger… Hadde mattilsynet sett dette, hadde nok restauranten blitt stengt tvert.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Martine Kristin... M
Anmeldt 8. juli 2019

Jeg er glad i fisk! og det er som regel mitt førstevalg. Her har dem en seifilet som er panert og som serveres med salat og en god dressing. Prøv den. Personalet kunne være litt oftere ute å vaske bordene.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Fritjof S
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Strengt tatt burde vi vel ikke spist her men med små barn og ei sulten kone hender det man gjør desperate ting. Maten var sånn passe og servicen like så. Blir ei stund til neste Burger King for å si det slik.

2  Takk, Tony H
Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Kom innom for en kjapp matbit mens æ va på jobb, servicen va upåklagelig og betjenting hyggelig, 10/10 kommer igjen :)

Takk, Magnus G

Reisende som så på Burger King, så også på

Har du vært i Burger King? Del dine erfaringer!