“Kunnskapsrik og nydelig mat.”
Anmeldelse av Helmersen Delikatesser

Helmersen Delikatesser
Vurdert som nr. 37 av 116 Restauranter i Tromsø
Kjøkken: Fra middelhavsområdet, Skandinavisk, Kafé
Anmeldt 1 august 2017

Var innom her for å kjøpe noe ost. Godt utvalg og meget dyktig betjening. Møtte innehaveren Sindre Helmersen, som er en veldig hyggelig kar, med mye kunnskap. Skal man kjøpe kvalitetsmat så er dette stedet å dra!!

Takk, John J
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 28 juli 2017

Hver gang jeg er i Tromsø må jeg innom her og kjøpe kaffe, påsmurt focaccia og wienerbrød. Gleder meg allerede til neste gang :)

Takk, streken
Anmeldt 8 mars 2017

Dersom jeg skal ha noe "ekstra" til middagen, stikker jeg bestandig innom Helmersen. Denne gangen var det bare skikkelige kaffe bønner jeg skulle ha, men til gjengjeld ble kaffen presentert, noe som er sjelden vare. Jeg fikk presentert to typer, og endte med å kjøpe begge.
Forøvrig er dette stedet for å finne den helt spesielle osten du har drømt om i lune vinterkvelder.

Takk, Sølvi R
Anmeldt 20 desember 2016

Ønsker du noe annerledes og godt, da skal du ta turen innom Helmersen, her finner du gourmet som ingen andre har :-) Utsøkte oster og skinker, nam nam :-)

Takk, Hege E
Anmeldt 6 november 2016

Var enda en gang innom i forbindelse med kulturnatt i Tromsø, og fikk servert nydelig mat atter en gang. Vil du ha noe ekstra, dra innom Helmersen

Takk, BjornMa

Reisende som så på Helmersen Delikatesser, så også på

Har du vært i Helmersen Delikatesser? Del dine erfaringer!