“Kontinentalt. Eksotisk. Nydelig”

Helmersen Delikatesser & Vinbar
Vurdert som nr. 2 av 2 Marked for spesialmat i Tromsø
Kjøkken: Fra middelhavsområdet, Skandinavisk, Kafé
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Kontinentalt. Eksotisk. Nydelig mat og stimulerende miljø. Et godt utvalg av drikkevarer, der kelneren virker å ha god kunnskap om varene som serveres.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 30tarjeia

Anmeldt 11. januar 2020 via mobile enheter

Elendig service..... sandwich rett fra kjøleskapet, digg me fuktig brød ventet til nå 25 min på kaffe å frokost tallerken mulig denne blir servert i morgen tidlig

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, mortens454
Anmeldt 1. desember 2019

Nytt, for oss, spennede sted midt i Tromsø sentrum. Både god mat og spenne de mye vin. Vi kommer helt sikkert tilbske!

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, oddarthurlarsen
Anmeldt 15. november 2019

Meget vellagede småretter, høy kvalitet på ost og spekemat. Velegnet til alle døgnets tider omtrent. Innbydende atmosfære og god service.

Dato for besøk: november 2019
Takk, Alf-Erik E
Anmeldt 30. september 2019

På en innskytelse tenkte vi å stikke innom for lunsj og et glass vin. Min mann kom 5 min før meg og ble ikke kontaktet av personalet. Når jeg kom viste det seg at her dreier det seg om frokost og middag. Mulig at det finnes noe som ikke står på menyen, men når det ikke finnes kelnere i lokalet er det vanskelig å vite.
Bortsett fra det er lokalene super, og vinutvalget upåklagelig.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 931s_lvir

Reisende som så på Helmersen Delikatesser & Vinbar, så også på

Har du vært i Helmersen Delikatesser & Vinbar? Del dine erfaringer!