“Høy kvalitet!”

Kjøkken: Delikatesser
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 11 september 2017

Spennende meny. Jeg hadde kun dessert, som var utmerket.
God anbefaling av vin. Bra service og fine lokaler.

Takk, Jcbergum
Skriv en anmeldelse

1923 av 389 anmeldelser

Anmeldt 8 september 2017 via mobile enheter

Dagens fisk var uer. Litt uheldig at servitøren sammenlignet uer med torsk og påstod at uer ikke er en fet fisk.
Både uer og ytrefilet av lam smakte veldig godt, men masse deilig tilbehør.
Vinen vi fikk anbefalt til rettene passet meget godt.
Når det gjelder desserten valgte en sjokolademousse med tindvedsaus, sjokolade og tørka sjokolademousse. Denne desserten ble meget mektig, men som servitøren påkalte var det vi som insisterte. Tindvedsausen var som servitøren selv sa: "Helt grei og full av antioksidanter". Desserten ble alt for tung og kunne vært frisket opp med sorbet eller friske bær.

Takk, Aasen82
Anmeldt 6 september 2017 via mobile enheter

Var innom Mathallen og benyttet meg av tilbudet om Lunsj for en hundrings. Det fungerte utmerket! God enkel kost, noe små porsjoner, men godt i munnen. Utvalget i delikatesse- og ferskvarediskene frister til nye besøk, ikke bare for å spise der, men for å bære noe godt med hjem. Hyggelig personale og god service. Anbefales, selv om plasseringen av stedet er litt trasig, ikke akkurat spennende utsikt.

Takk, Gøran S
Anmeldt 27 august 2017 via mobile enheter

Vi spiste lunsj her på ferietur. Trivelige lokaler og avslappet stemning, selv om førsteinntrykket var at det kanskje var mer fancy enn vi trodde. Svært hyggelig servitør. Vi spiste klippfisk og poke, svært smakfulle lunsjretter, nydelig presentert. Gode porsjoner.

Takk, Marjhia
Anmeldt 13 august 2017 via mobile enheter

I løpet av vår første reise til Tromsø (bortsett fra jobb...) valgte vi Mathallen for turens andre middag. Vi hadde da kvelden i forveien spist en utsøkt middag på en av byens andre gode restauranter, og vi var jo litt spent på om Mathallen kunne følge opp dette. Det klarte Mathallen!

Det hadde seg slik at dagens fangst denne gangen var kveite. Det spiste vi også kvelden i forveien, men fristelsen ble likevel alt for stor. Dermed bestilte alle tre dagens fangst. Heldigvis serverte Mathallen fisken på en litt annen måte, og dermed fikk vi et nytt kulinarisk høydepunkt. Det er ingen vits i å rangere de to restaurantene. Begge serverer utsøkt mat. Jeg bestilte også et ostefat til etterrett, med et fint utvalg gode oster.

Takk, Steinar B

Reisende som så på Mathallen, så også på

Har du vært i Mathallen? Del dine erfaringer!