“God mat”

Vurdert som nr. 7 av 144 Restauranter i Tromsø
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Veldig god mat. Utsøkt torsk. Anbefales. Tok litt lang tid før vi fikk maten. Hyggelig servitør. Ryddig og fin restaurant.

Takk, christinagM5557HC

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Helt supergod meny med deilige smaker.
Hærlige viner som passet superbra til.
Kjempefin service med hygglige servitører.

Takk, frodep943
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Ble positiv overrasket. 4 retters meny med nydelig lammekjøtt som hovedrett. Dessert med gulrot som hovedtema, Uvant, men frisk og god avslutning på måltidet. Vil absolutt anbefale dette stedet

1  Takk, Gunnar K
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Mathallen er Tromsø er absolutt verdt et besøk.
Vi gikk innom på impuls og fikk en fantastisk opplevelse. Maten var strålende, hyggelig betjening og koselig sted. Spiste dagens fangst, kveite, anbefales på det sterkeste .

2  Takk, anne_b_1703
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Vi hadde ganske høye forventninger, og disse ble overgått.
Klippfisk og oksekjaker til forrett var nydelig. Dagens fangst var pannestekt kveite. Denne var perfekt stekt, og med flotte smaker i tilbehøret. En hovedrett fra absolutt øverste hylle.

Betjeningen var kunnskapsrik og behagelig.

Smått var smått og stort var stort, så vi gikk passe mette, og svært fornøyde fra Mathallen.

Takk, Helge R

Reisende som så på Mathallen, så også på

Har du vært i Mathallen? Del dine erfaringer!