“Topp restaurantopplevelse ”

Vurdert som nr. 6 av 130 Restauranter i Tromsø
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, glimrende vinkart, og behagelige og svært kompetente servitører. Anbefales på det sterkeste.

Takk, m4r1to

Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Ble skuffet denne gangen. Har vært her flere ganger og vært veldig fornøyd. Denne gangen var menyen veldig «tynn» og noe av det som skulle vært der var det tomt for når vi kom. I tillegg var klippfisken veldig salt. Nei, dette var nedtur. Spørs om det blir middag et annet sted neste gang vi kommer til Tromsø.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, audjohannefurset
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

10/10! Fantastisk mat og service. De ansatte ivaretar deg og dine ønsker. Fantastisk mat og rolig plass.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, idaloc
Anmeldt 25. mai 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, fantastisk gode smaker sammensatt på et ypperlig vis! Kvalkjøttet var nydelig! Som alltid servert av supre servitører og ansatte på kjøkkenet!! Vi koste oss!

Dato for besøk: mai 2020
Takk, 411livf
Anmeldt 16. mai 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og alltid hyggelig betjening! Jeg er selv fra Tromsø og synes selv dette er den beste restauranten i byen. De har åpent også nå i coronatider. Se nettsida deres for oppdatert info.

Dato for besøk: mai 2020
2  Takk, 494ingridj

Reisende som så på Mathallen, så også på

Har du vært i Mathallen? Del dine erfaringer!