“Middag”

Vurdert som nr. 6 av 130 Restauranter i Tromsø
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Hei. Det var en opplevelse av de sjeldne. Vi bestilte 4 retters middag med vin anbefalinger. De smakene, kombinert med utsøkte viner, en vinner. Anbefales. Takk for oss.

3  Takk, LailaRoed

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

I Tromsø booket vi Mathallen som tilbyr ala kart og 4 og 6 retters menu. Selve restaurant er liten og fint. Liket innsyn til kjøkkenet med sine fine koker. Selve matten var veldig godt med fine raffiness i alle retter. I tillegg store vinekart som man har en bred utvalg. Utrolig fornøyd med besøk hos dere.

Takk, Einschaetzen
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og upåklagelig service. Dette må være Tromsøs beste restaurant. Alle rettene på menyen var 6/6. Eneste man kan trekke på er kaffen, som overraskende nok var pulverkaffe. Noe kostbar restaurant, men verdt pengene.

1  Takk, mariegolimok
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en fantastisk fin kveld med nydelig mat og superbra service. Valgte en 4 retters med drikke til, og fikk lagt til et ostefat på deling uten noe problemAnbefales varmtJon og Elisabeth

Takk, Elisabetg L
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, glimrende vinkart, og behagelige og svært kompetente servitører. Anbefales på det sterkeste.

Takk, m4r1to

Reisende som så på Mathallen, så også på

Har du vært i Mathallen? Del dine erfaringer!