“Koselig sted”

Vurdert som nr. 4 av 129 Restauranter i Tromsø
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 18. august 2020

Lunsj på en lørdag, det var lite mennesker der, men tror det var midt mellom lunsj og middags gjester. Prøv Burger og Cæsar-salat, absolutt å anbefale

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, elsastigenr

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Veldmakende nydelig presentert og herlig måltid!!!! Imøtekommende, vennlig, profesjonelt sted - anbefales!

Takk, 672_ses
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Hei. Det var en opplevelse av de sjeldne. Vi bestilte 4 retters middag med vin anbefalinger. De smakene, kombinert med utsøkte viner, en vinner. Anbefales. Takk for oss.

3  Takk, LailaRoed
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

I Tromsø booket vi Mathallen som tilbyr ala kart og 4 og 6 retters menu. Selve restaurant er liten og fint. Liket innsyn til kjøkkenet med sine fine koker. Selve matten var veldig godt med fine raffiness i alle retter. I tillegg store vinekart som man har en bred utvalg. Utrolig fornøyd med besøk hos dere.

Takk, Einschaetzen
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og upåklagelig service. Dette må være Tromsøs beste restaurant. Alle rettene på menyen var 6/6. Eneste man kan trekke på er kaffen, som overraskende nok var pulverkaffe. Noe kostbar restaurant, men verdt pengene.

1  Takk, mariegolimok

Reisende som så på Mathallen, så også på

Har du vært i Mathallen? Del dine erfaringer!