“Fantastisk smaksopplevelse”

Vurdert som nr. 4 av 137 Restauranter i Tromsø
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat opplevelse, spiste en 4-retters smaksbombe! Vennlig service og hyggelig ambiente. Kan virkelig anbefales.

Takk, 236jeanetter

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk et fantastisk måltid, og veldig god serviceMorsomt å se de flinke kokkene på kjøkkenet vi satt like ved.

Takk, 487kjerstik
Anmeldt 11. juli 2021

Spiste mat her sammen med min samboer på vårt femårs jubileum. Fint lokale, bra å kunne se kokkene håndtere maten på kjøkkenet. Maten var god, men var ikke spesielt merkverdig for min del.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Oda I
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Vi gikk alle for hvalbiff, som bare smeltet på tunga. Nydelig tilbehør og strålende utvalg av viner. Vi kommer tilbake.

Takk, 355andr_a
Anmeldt 9. juli 2021

God mat, bra service og kjempebra vinkart med stort utvalg på glass. Gode priser! Anbefales - vi kommer tilbake!

Takk, Silje R

Reisende som så på Mathallen, så også på

Har du vært i Mathallen? Del dine erfaringer!