“Dyktig på gluten-og laktosefrimat 😍”
Anmeldelse av Mathallen

Mathallen
Vurdert som nr. 4 av 136 Restauranter i Tromsø
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk god service og atmosfære! Utrulig flink til å tilrettelegge mht gluten-og laktosefri mat
Dyktige kokker og servitører som forteller og legger godt til rett både før, under og etter mat.

Takk, kathmaiken

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat opplevelse, spiste en 4-retters smaksbombe! Vennlig service og hyggelig ambiente. Kan virkelig anbefales.

Takk, 236jeanetter
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk et fantastisk måltid, og veldig god serviceMorsomt å se de flinke kokkene på kjøkkenet vi satt like ved.

Takk, 487kjerstik
Anmeldt 11. juli 2021

Spiste mat her sammen med min samboer på vårt femårs jubileum. Fint lokale, bra å kunne se kokkene håndtere maten på kjøkkenet. Maten var god, men var ikke spesielt merkverdig for min del.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Oda I
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Vi gikk alle for hvalbiff, som bare smeltet på tunga. Nydelig tilbehør og strålende utvalg av viner. Vi kommer tilbake.

Takk, 355andr_a

Reisende som så på Mathallen, så også på

Har du vært i Mathallen? Del dine erfaringer!