“Veldig god mat og god service”
Anmeldelse av Mathallen

Mathallen
Vurdert som nr. 4 av 137 Restauranter i Tromsø
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 5. august 2021

Vi besøkte Mathallen. Valgte en 4 retters meny og god vin til. God omtale av maten som svarte til forventningene. Fikk laksetartar, røkt torsk, grillet hvalkjøtt m godt tilbehør og dessert basert på bringebær. ( In i Tromsø f.t). God service. Hyggelig atmosfære.

Takk, W8382BSkaris

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk god service og atmosfære! Utrulig flink til å tilrettelegge mht gluten-og laktosefri mat
Dyktige kokker og servitører som forteller og legger godt til rett både før, under og etter mat.

Takk, kathmaiken
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat opplevelse, spiste en 4-retters smaksbombe! Vennlig service og hyggelig ambiente. Kan virkelig anbefales.

Takk, 236jeanetter
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk et fantastisk måltid, og veldig god serviceMorsomt å se de flinke kokkene på kjøkkenet vi satt like ved.

Takk, 487kjerstik
Anmeldt 11. juli 2021

Spiste mat her sammen med min samboer på vårt femårs jubileum. Fint lokale, bra å kunne se kokkene håndtere maten på kjøkkenet. Maten var god, men var ikke spesielt merkverdig for min del.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Oda I

Reisende som så på Mathallen, så også på

Har du vært i Mathallen? Del dine erfaringer!