“Verdt å besøke i Tromsø”
Anmeldelse av Mathallen

Mathallen
Vurdert som nr. 4 av 136 Restauranter i Tromsø
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Vi har vært her før,og kommer gjerne igjen .Vi fikk 4 retters meny som startet med en nydelig laksetartar.Tartaren lot den gode laksesmaken skinne da den var uten løk.Neste rett røyka torsk som var perfekt saltet og røkt .Tilbehøret av stuet kål ,bacon og potetnettet tok retten til topps. Hvalkjøttet var det beste hvalkjøttet vi noen ganger har smakt .Desserten fulgte opp ,og var helt fantastisk.En hyggelig ,og flink kelner gjorde dette til en kanonbra matopplevelse.

Takk, lemmivarre

Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Her var det veldig god mat og vin, god service og det var et veldig hyggelig besøk! Kommer gjerne tilbake neste gang jeg er i Tromsø!

Takk, jan2262
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat! Bestilte dagens fire retter. Tartar av laks var god, kanskje litt anonym. Røkt torsk var helt fantastisk, oh la la! Positivt overrasket over hval som var nydelig, perfekt stekt. Kokte nypoteter var også helt utrolig gode. Bringebærsorbet og sjokolademousse avrundet måltidet på en god måte. Meget hyggelig og observant servitør som hadde gode vinanbefalinger. Koselig lokale og topp atmosfære. Kommer gjerne tilbake! Her får man en helaften!

Takk, 778trineh
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Vi var bl.a. 4 vegetarianere som var spent på vegetarmenyen og Mathallen sviktet ikke. Både forrett og hovedrett var fantastisk, smakfullt og spennende - toppkarakter. Lokalet og servicen var også upåklagelig og vi satt alle stor pris på besøket. Anbefales!

Takk, Roam65593072025
Anmeldt 5. august 2021

Vi spiste firerettersmenyen, og alle rettene var helt nydelig og holdt et høyt nivå.
Vi hadde også vinpakken til som passet veldig bra. Bra mengde mat og bra timing på servering av rettene underveis. God service og fin atmosfære. Alt i alt en veldig bra restaurantopplevelse. Terningkast 6.

Takk, 883ingrids

Reisende som så på Mathallen, så også på

Har du vært i Mathallen? Del dine erfaringer!