“Uforglemmelige smaker”

Vurdert som nr. 4 av 136 Restauranter i Tromsø
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk matopplevelse med 4-retters meny og gode viner! Vi var 4 par, 8 gode venner, og samtlige syntes dette var en virkelig højdare. Perfekt sammensatt måltid med gode smaker, svært gode vinanbefalinger og veldig bra service. Anbefales!!!

1  Takk, conniewestgard

Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Mathallen leverte! Vi valgte menyen med 4 retter, hvor spesielt den røkte torsken stod frem. I stedet for et glass til hver rett, fant vi en hvitvin som gikk til de tre første rettene. Trivelige servitører og lokale - et sted å anbefale for et bedre måltid!

Takk, 525steinarh
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

En kulinarisk matopplevelse nok en gang. Vi fikk tilrettelagt en 6-retters med vinpakke, selv om det i utgangspunktet enda var sommermeny og 4-retters. Utrolig god service, og ekstremt kunnskapsrike servitører som igjen løfter opplevelsen av besøket. Dette er uten tvil en av Tromsøs aller beste restauranter, om ikke den beste! Vi kommer så klart igjen☺️

Takk, gunder88
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Vi har vært her før,og kommer gjerne igjen .Vi fikk 4 retters meny som startet med en nydelig laksetartar.Tartaren lot den gode laksesmaken skinne da den var uten løk.Neste rett røyka torsk som var perfekt saltet og røkt .Tilbehøret av stuet kål ,bacon og potetnettet tok retten til topps. Hvalkjøttet var det beste hvalkjøttet vi noen ganger har smakt .Desserten fulgte opp ,og var helt fantastisk.En hyggelig ,og flink kelner gjorde dette til en kanonbra matopplevelse.

Takk, lemmivarre
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Her var det veldig god mat og vin, god service og det var et veldig hyggelig besøk! Kommer gjerne tilbake neste gang jeg er i Tromsø!

Takk, jan2262

Reisende som så på Mathallen, så også på

Har du vært i Mathallen? Del dine erfaringer!