“Fantastisk mat, nydelig vin, kult lokale og en usedvanlig dyktig servitør!”
Anmeldelse av Mathallen

Mathallen
Vurdert som nr. 4 av 138 Restauranter i Tromsø
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 11. september 2021

Tora, vår servitør, gjorde virkelig kvelden til noe helt spesielt for oss! Både mat og vin var fantastisk! Vi kommer gjerne tilbake!

Dato for besøk: september 2021
Takk, 294metten

Anmeldt 5. september 2021

Prøvde mathallen for første gang i september. Fin atmosfære og utsøkte retter. Anbefales for en fin kveld i Tromsø.

Dato for besøk: september 2021
Takk, simenp2019
Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk matopplevelse med 4-retters meny og gode viner! Vi var 4 par, 8 gode venner, og samtlige syntes dette var en virkelig højdare. Perfekt sammensatt måltid med gode smaker, svært gode vinanbefalinger og veldig bra service. Anbefales!!!

1  Takk, conniewestgard
Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Mathallen leverte! Vi valgte menyen med 4 retter, hvor spesielt den røkte torsken stod frem. I stedet for et glass til hver rett, fant vi en hvitvin som gikk til de tre første rettene. Trivelige servitører og lokale - et sted å anbefale for et bedre måltid!

Takk, 525steinarh
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

En kulinarisk matopplevelse nok en gang. Vi fikk tilrettelagt en 6-retters med vinpakke, selv om det i utgangspunktet enda var sommermeny og 4-retters. Utrolig god service, og ekstremt kunnskapsrike servitører som igjen løfter opplevelsen av besøket. Dette er uten tvil en av Tromsøs aller beste restauranter, om ikke den beste! Vi kommer så klart igjen☺️

Takk, gunder88

Reisende som så på Mathallen, så også på

Har du vært i Mathallen? Del dine erfaringer!